Thursday, June 14, 2012

alone :(



 ASsalammualaikum semuanya !


Semalam la hari bengang aku .. Memang bengang gile ar ! G sek cam biasa .. Okay cun jer .. Waktu seni .. cikgu  johari masuk .. dia ajar kitorang seni .. Dia citer ar pasal couple aw .. aku tak layan arh apa yang dia citer .. aku dengan nadia duk husha buku mega bawah meja .. Tetibe diorang semua tunjuk kat aku .. rupa-rupanya cikgu tanya  saya pernah dengar ada kes tentang ni .. Diorang tunjuk aku .. Macam SIAL tak ! .. benda dah lama kowt .. asal korang nak ungkit .. haa .. aku kesah apa dan2 kt situ aq maki korang .. lantak ar terasa ke x .. pergi mam la kan .. Err ! Sorry arh kalau aq terkasar bahasa .. Tapi korang yang aku anggap kawan jangan la sampai aku anggap musuh .. ! .. Hurm .. Bukan tu jer .. Kau iqbaal tak abis2 cari pasal ngan aku .. haa .. tu first time aq maki kau dgn penuh perasaan marah kau tahu ! .. Huh ! .. Bukan tu je yang buat aku bengang .. Internet lak cam taik .. wahh aku memang panas la kan .. tambah bengang pagi tadi .. Fuhh .. memang mengamuk la aku dalam bilik malam tuh ... Dengan akk ct pun tak nak dengar masalah aku .. Selalunya dia la yang selalu ada .. ataupun diyerr .. tapi smlm kan tak bule sebab internet rosak .. Jadi akk ct sebok bertelefune ngan muiz .. :( .. Nampak tak teddy sebelah gambar saya uh ? .. Haa .. Semalam luahkan kat dia .. haha .. Napa nak cakap saya gile ke ? daripada saya gile sebab stress lebih baik saya cakap dengan teddy bear yang sentiasa senyum tuk saya .. Yang hanya tersenyap bile saya cerita .. Dia buat hati saya tenang balik .. Tido kul 1 :) .. habis buat keje sek .. Maaf ye awak tido lewat tapi x selewat awak kan ? Awak tido lewat sebab Bola an ? x pe saya faham .. :) .. Hurm hari ni perut aku sakit gile awal sek sampai kul 4 ptg lepas abis lepak ngan mem .. x masuk kelas malas .. lg un skit x ley fokus .. Maafla kalau saya sombong .. Saya bkn x nk tegur awak tapi fahamla ye .. Tapi an hati saya terasa rindu .. saya x thu la awak .. Haha .. hebat an aku .. skang kul 7 lebih dh .. aku dri pg x sntuh maknan pun .. ^_^ .. Hurm .. tak ada mood la .. Perut memang nak makan Tapi mulut cakap tak nak .. tak apala saya ikut cakap mulut .. Maybe aku cuba tuk tak makan satu hari kowt .. haha Esk tghari baru makan .. bule kan .. lagi un mkn coklat pun jadi la .. Orang un bukan pedulikan aku sakit kan .. Semua sombong ngan aku .. Semua dah Tak perlukan aku kan ..  Chow arh .. ! byer

No comments:

Post a Comment