Wednesday, June 6, 2012

Ketemu Diyerr ^_^


Assalammualaikum Semuaaa !!!

Hyerr .. lama an tak dengar cerita sayaa .. kalau saya edit blogger ni kamu faham la .. disini jer tempat intan dapat meluahkan perasaan .. hurmm .. hari ni intan gembira dapat jumpa diaa .. gembiranya dapat sentuh dia .. gembiranya dapat tgok wajah dia .. gembbiranya dpt dgr dia gelak .. dapat tengok dia senyum .. dpt bergurau dengan dia ^_^ ... wahh lagi2 dia cubit pipi kita yang tembam ni .. hahaha tp ad bnde yang paling membuatku sakitt rasenya .. x nk tunjuk dpn dirg .. okay senyum ^_^ .. 

walaupun itu kakak intan tapi x smstinya dia harus mengambil kesemptan .. Ye .. snang je org ckp alaa kakak kau juga an biar je la .. okay fine .. korang ley terima .. Tapi Maaf Hati saya memang x ley trima walaupun dia kakak sy yee .. Time nmpk uh . Automatic kaki aku turun tngga uh .. serius arh .. tp x sngka lak dia kejar ... aq pikir dia turun lif ngan akk aq .. hurmm .. aq x bole kalu nmpk dia ngan pompuan lain .. hati aq x ley terima .. rasa dia sakit sangat .. :( 

Tapi aq try tuk cuba .. aq try tuk x tunjuk kt dia yg aku ni cm ni cm ni .. aq malas nk cri gduh dgn dia .. akk ct lak bukn nk ngaku keslhan dia .. jujur la .. . aq ingt hri ni hari aku jumpa dia sahaja dan dia sahaja .. tapi apa terjadi .. serupa x yah jumpa an .. perghh sumpah rse tersisih td .. huhu .. sbb ap aq prgai cm td  .. sebab Intan sayangkan Amer .. intan tak rela tgok amer dgn mana2 perempuan .. walaupun akk sndiri .. maaf kalau hati ni sensitive sgt  ... Bodoh an sy .. ngan akk sndiri un ley cemburu cm niyh .. hurm .. k laa .. aku pun dh luahkan segalanya jd rse tng sikit hati ni .. selalunya akk yg tmpt aq luahkan perasaan tp x dek guna kowt kalu   aq crita kat dia .. 

Apa-apa Pun .. Tetap Hari Ni Hari Bahagia Intan  ^_^ Byee Love You Abang

No comments:

Post a Comment