Saturday, June 9, 2012

Me And You ^_^


Awak .. ! Nak tahu tak .. Ada pada suatu hari ni .. Ketika saya sedang berjalan-jalan di luar sambil meghirup udara segar , melihat dunia yang indah .. Saya ada jumpa sekeping puzzle aw .. Saya amik saya bawak balik .. Saya amik puzzle saya yang sekian lama mencari teman untuk puzzle uh .. Tetibe puzzle awak camtum ngan puzzle saya ^_^ .. Tapi kan awak .. sebelum saya belajar menyangi seseorang saya berharap orang yang saya sayang uh pandai jaga hati saya .. Dan masa itu saya jumpa awak .. Tak sangka hati saya memilih awak .. Bile saya dapat awak .. Awak ajar saya menyangi seseorang setulus hati , awak ajar saya apa itu setia walaupun awak tak nampak .. Tapi mata dan hati awak cukup mengajar saya everything .. Dari suka , sakit , marah , sedih  .. Tapi malangnye kan awak telah permainkan hati saya .. Ha Ha Ha .. Saya hanya terdiam tau awak .. Tapi awak lupa ajar saya bagaimana nak benci seseorang yang telah lukai hati kita .. Disebabkan itu la saya tak pernah benci awak .. malah saya selalu sayangkan awak walaupun awak milik orang lain .. memang mulut saya pernah mengatakan benci .. Tapi saya tak pernah bermaksudkannya ..

Awak .. kenapa ye walaupun orang lain yang bersama saya .. Sayangkan saya begitu juga dengan sebaliknya .. Tapi saya tak pernah nak sayang mereka sepenuh hati saya .. Saya telah pun permainkan hati mereka semua .. Haha .. Awak nak tahu kenapa ? Nak tahu kenapa saya masih sayangkan awak dulu ? Nak tahu kenapa saya jadi sahabat awak ? Nak tahu kenapa saya tunggu awak ?

Sebabkan .. Awak yang telah ajar saya menyangi awak , Setia dengan awak .. Hanya awak ! .. Dalam hati awak mesti tertanyakan ' bile aku ajar dia? ' .. Tapi Hati dengan mata awak cukup mengajar saya .. Dan disebabkan itula .. Hati ni hanya nak awak dan tak mampu nak beralih kepada yang lain ..

Tapi awak .. Sekarang saya dah dapat awak .. kan ^_^ .. Bahagia saya dengan awak .. Awak ada waktu saya susah .. Awak selalu menemani sepi saya ..

Senyuman pertama awak sampai ke sekarang saya masih menghargainya .. Dan segala macam yang telah awak lakukan untuk saya .. Saya tak kesah awak tak mampu nak kasi saya macam2 .. Saya nak memiliki awak sebab saya hanya nak awak sayang saya dan saya sayang awak .. Bukan saya nak suruh awak bagi saya benda2 lain .. Cukup apa yang saya dah dapat selama ini .. Dan saya hanya nak awak senyum selalu tuk saya ^_^ ..

Saya tak nak susahkan awak .. Saya tak nak jadi seorang gadis yang melarang segala benda .. Walau apa yang saya lihat saya dengar .. Tapi saya selalu ingat yang awak sayangkan saya tak mungkin awak nak menghianati saya kan .. Dulu kita selalu gaduh an .. Sekarang ni ? Haha .. Saya harap saya dapat jadi yang terbaik tuk awak .. and awak dah pun jadi yang terbaik di hati saya ^_^ ..

Yang penting saya nak awak berjaya dalam hidup .. Saya selalu sokong awak Sayang .. ! ^_^ .. 
Saya percaya awak mampu .. 
                                                                Saya Sayang Awak :) 

No comments:

Post a Comment