Tuesday, August 28, 2012

Everything Happen For A Reason


Setiap benda yang terjadi pasti ada hikmahnya :) . Malam ini dan hari-hari seterusnya aku kena hadapi macam ini ? Harus berpura-pura macam kamu langsung tak buat salah ? Aku tahu cara aku untuk mengelak dari pergaduhan salah kan . Tapi asal kau tahu , disebabkan aku tak nak bergaduh la aku terpaksa buat macam ni , abaikan apa yang terjadi walaupun hati ini sakit sangat , dan saya rasa kamu tak pernah rasa . Aku tak kesah pun walaupun harus abaikannya , Tapi aku hanya nak kau bahagia :) Happy , sebab itu janji aku . Aku pernah berjanji kan ? Sekarang ini biar aku tunaikannya , dulu kamu gelar aku sebagai bukan seorang yang berani dalam melakukan janji-janji . Tapi sekarang nampaknya dah terbalik . Sebelum kita berpisah aku nak tunaikan semua janji-janji yang pernah aku berjanji , aku tak nak tinggal satu pun yang belum ditunaikan . Meskipun janji-janji itu dah lepas , tapi aku akan tetap tunaikannya . Aku janji akan keluarkan kamu dari kegelapan kan ? Aku berjaya . Tapi kamu kena ingat , aku hanya berpura-pura macam tak ada kesalahan kamu buat . Bukan aku berpura-pura bahagia dengan kamu , bukan senyuman aku untuk kamu adalah pura dan palsu . Jangan pernah terlintas sedikit pun dalam otak kamu . Ain sendiri cakap yang kamu buat aku tak wujud time lepak dengan kamu wahai sayang :) . Aku tak kesah aku tahu kamu sibuk , tapi aku baru nak cakap dengan kamu tapi sayang kamu un nak terburu-buru . Sampai kamu bla aku tercampak buku teks kh aku kebawah , sebab hati aku sakit :) Aku senyap dan maaf kalau aku tak tegur kesalahan kamu . Sebab aku nak kamu sedar sendiri , jangan harapkan teguran aku sahaja :)

No comments:

Post a Comment