Monday, April 14, 2014

Semuanya telah berakhir


Assalammualaikum :'D

Dah terlalu lama aku tak update blog berhabuk blog aku , well ada moodnya and today ada sebab kenapa aku nak update sebab ini akan menjadi benda terakhir aku update dekat blog ini . Hubungan aku dengan dia dah lama berakhir pada 22.03.2014 .. semuanya punca masing-masing .. actually aku tak marah pun dia .. aku tak tahu pada malam dia curang aku tak rasa nak pergi serang perempuan tu yang aku tahu aku akan lepaskan dia dan biarkan dia bahagia dengan orang lain sebab bagi aku kalau memang dia sayangkan aku dia takkan cari orang ketiga untuk luahkan semuanya .. even aku ada juga probs aku tak ada nak wujudkan orang ketiga untuk dengar masalah aku :) .. 

Tapi kau nak tahu aku bersyukur sangat dan aku tak pernah menyesal atas apa tindakan yang aku lakukan pada malam itu , kau nak tahu tak sebenarnya dah lama aku mendoakan semoga Allah pertemukan kau dengan orang yang baru untuk mengantikan aku :) .. dan aku bersyukur akhirnya Allah makbulkan doa aku :) .. even aku yang sakit tak apa aku tak kisah janji aku jauh dari manusia macam kau :) ..

Dalam masalah sekarang pun aku tak sangka kau masih boleh bergelak ketawa .. kau tahu aku ni bodoh sangat sebab menyangi kau sebab setia dengan kau .. sumpah aku menyesal .. 

aku tak sangka ini lelaki yang sebenarnya perangainya .. manis tapi pahit sangat rupanya .. kau tahu aku doakan kau bahagia .. pasal aku dont worry sebab apa ? sebab aku ada semua orang yang sayangkan aku kau ? kau tak ada siapa yang sayangkan kau selain azua yang belum tentu sayangkan kau selain family kau :) .. kau nak tahu aku tak tahulah tapi aku rasa kau akan hancurkan harapan mak dengan ayah kau .. even aku tak ada apa-apa tapi aku tekad dan matlamat aku satu je sekarang ini dengan buat ayah mak aku bahagia aku dapat keputusan yang cemerlang maybe aku tak mampu tapi aku nak usaha demi mereka berdua :) .. 

satu perkataan yang aku nak sangat kau tahu dan aku nak sangat kau simpan iaitu
'AKU BENCI KAU'
aku mungkin dah maafkan kau tapi kau kena ingat satu benda aku tak akan lupa sampai mati aku tak akan lupa semua pengkhianatan kau terhadap aku kau ingat ni :)

No comments:

Post a Comment