Tuesday, April 10, 2012

Tempat Luahan Hati & Ingat Masa Lalu


Assalammualaikum SemuaNya , 

Cantik kan pemandangan di atas ... intan cilok dari someone punya FB .. haha sebab cantik sangat rasa tenang jer tengok picture ni .. kalau la intan ada kat tempat macam tu kan .. alone maybe .. ataupun ada yang sudi temankan intan ? haha .. First thing bila intan ada dekat tempat macam itu .. adalah menikmati pandangan .. menyedut udara yang segar .. pasti akan menenangkan fikiran kita and hati kita kan .. .. and intan akan curahkan semua perasaan intan yang sedang kecewa , sedih , gembira , marah  and sakit hati yang selama ini intan pendam .. sebab ape intan nak luahkan everything dekat tempat macam tu dan bukan kepada seseorang .. ? sebab intan tak nak diorang semua tahu apa yang intan rasa .. is better kita luahkan secara bersendirian .. ketenangan la yang sedang intan cari selama ini .. tapi tidak pernah dapat .. mungkin belum tibe saatnya ku luahkan segala yang tersembunyi di dalam hati .. tidak mengapala .. yang pasti ku masih ada seseorang yang tersayang yang boleh menenangkan hatiku .. bak kata dia kan .. kalau kita pendam sorang2 .. mesti akan makan diri kita sendiri suatu hari nanti kan .. yurp .. betul pun .. thats why la sekarang ni .. cepad cemburu , marah tak tentu pasal .. minta maaf .. tapi sekarang sedang ku kawal hatiku ini .. and kamu nak buad apa yang kamu suka kamu buad la .. asalkan kamu jangan permainkan hatiku ini .. benda yang kamu tak jangka mungkin akan berlaku .. :) .. benda apa ye ? buad masa ini kamu tak payah la tahu .. kalau kamu rasa dah bosan dengan intan just cakap depan-depan .. jangan permainkan hati intan sudah la .. intan caya kamu dear :) .. and intan berharap dapat pergi tempat yang macam dalam gambar itu .. untuk mendapat tempat luahan hati .. i wish so .. :) .. 

Okay Next topic .. dengarkan lagu blog ni .. semalam cari lagu tapi tak jumpa .. so pasang saja la lagu ini .. tetibe pagi ni .. buka blog .. pasang earphone .. dengar lagu ni .. Tetibe__________ ada benda yang membuadku terpikir .. haha .. rupa-rupanya .. memory sedang berputar balik ke arah masa silam ku itu bersama si dia .. sebab apa ? .. lagu ni aku pasang time aku gaduh tuk mintak putus kawan dengan dia .. and time dia post kat wall dia 'Mentype Dengan Air Mata' ingat lagi kan .. dalam kisah silam intan ni semuanya akan ada lagu tersendiri .. haha .. and malam itu intan menangis .. aww .. ingat lagi .. bagaimana tangisan itu jatuh disebabkan kamu sayang .. begitu sukarnya untuk ku melepaskan kamu waktu itu .. sukar sangat .. bagaikan kepingan kaca hati ku jatuh satu per satu .. dan kita putus kawan .. terus lepas itu hidup ku terasa kehilangan  .. adakah dia ? .. intan pernah lalui hari-hari tanpa dia .. begini rasanya .. Hidup rasa gelap sahaja .. nak senyum pun tidak lalu .. walaupun intan gelak dekat sekolah tapi rasa macam hurm .. Hidup rasa kosong .. hari-hari jalani hidup tanpa gurauan dia , senyuman dia , jenaka dia .. rasa macam satu hari itu tidak guna bagiku .. betul-betul rasa kehilangan  .. waktu itu intan rasa bodoh sangat sudahpun mintak putus kawan dengan dia .. apa la intan pikirkan waktu itu .. tetapi tidak mengapa .. semuanya telah pun kembali dengan okay .. selepas lalui hari-hari tanpa dia kan .. sudah serik untuk minta putus kawan lagi .. haha .. sebab ku tahu hariku tidak okay kalau jalani hidup tanpa dia melainkan ada orang baru di dalam hatiku ini .. tapi buad masa ini hanya ada tertulis nama dia dekat hati ku .. :) .. Setiap hariku pasti ada saat yang terindah bersamamu sayang .. dan .. kamu kena ingat .. intan tak boleh lalui hari-hari tanpa senyuman kamu , jenaka kamu , macho kamu , poyo kamu .. and muka kesian kamu sayang .. jadi kalau kamu sudah terima saya dengan baik .. kamu pun harus melepaskan saya dengan baik .. jika ia berlaku la .. 
Nak tahu tak apa hati intan belajar .. ? dia ini pandai cemburu , tahu marah , sedih dan sebgaianya .. tapi kan .. dia hanya Tahu Sayang Kamu Sahaja Sayang .. dia tahu Hargai Semua Yang Telah Kamu Lakukan .. Hargai Kasih Sayang Kamu .. haha bijak kan dia .. Awak2 Hati saya pilih awak buad masa ini .. untuk cerahkan ruangan Hati ini .. (^_^) .. Pandai dia pilih untuk saya kan awak .. haha .. I Love You Amer .. Dadaa :)
'Awak Bukan Bintang Biasa Saya'

No comments:

Post a Comment