Monday, April 9, 2012

Just Me :D

                                                       Its Just Me :)



Asslammualaikum Para sahabat2 ku ,, 

hurm .. sejak kebelakangan ni kan sering kali ada masalah dengan dia .. hurm .. kenapa erk ? tp semalam un hampir jer .. disebabkan aku x nk gaduh ngan dia la aku cuba chill kan hati aku ni .. semalam aku masuk bilik baring atas katil and then nampak fune aku .. aku un pasang ar lagu tetibe terasa nak baca message lama antara aku dengan dia .. bila baca balik uh .. rasa terubat sikit hati yang sedang sakit .. and then aku terpikir .. hurmmm .. teringat time dia buad everything untuk aku .. and itu pun sebab dia nak tengok aku happy jer .. hurmm .. and ... ... .. .. pikiran aku stop sampai situ jer .. sekarang ni sesakit mana hati aku sesedih mana hati aku .. aku tetap akan senyum ..dan aku nak SENYUMAN  aku sembunyikan tangisan yang sedang tangis .. actually aku senyum pun untuk dia senyum sekali dengan aku .. aku percaya dia setia .. and tak pernah berpikiran yang bukan-bukan tentang dia .. kalau selama ini aku cemburu tak tentu pasal ... itu hanya aku takut dia permainkan aku lagi untuk kali yang kedua .. aku dah serik rasa sakit yang amat perit .. selama ni pun aku couple dengan yang lain bukannya ada perasaan .. aku saja-saja jer .. untuk hapuskan perasaan aku kat dia .. itu dulu la .. hurm .. dia jer la orang yang boleh aku sayang seikhlas hati aku .. tapi aku harap dia hargai .. :) .. and klau pasal dia uh .. aku hargai sangat2 semua yang telah dia lakukan untuk aku .. tpi sayangkan aku tak dapat nak buktikan kasih sayang aku kat dia .. tapi aku betul-betul sayangkan dia .. tanpa dia aku rasa hidup aku kehilangan orang yang paling bermakna dalam hidup aku .. hurm .. lepas ni kalau dia nak bergaul dengan perempuan lain aku tak akan cemburu .. sebab ia dibawah kawalan aku .. yela dia kan ramai nak berkawan .. and aku tak akan lari .. dengan penuh seyuman aku akan tengok :) .. no ini bukan nyindir tapi akan aku lakukan .. kan aku cakap .. sesakit mana hati aku .. aku akan tetap senyum .. tak perlu kowt benda kecik kita jadikan besar ... Don't worry about my heart Dear .. akan ku pujuk dia :) .. tapi asalkan kamu tak tipu saya .. saya nak kamu jujur dengan semua setiap pertanyaan saya .. tak banyakkan saya mintak .. (^_^) .. lagipun hati saya seringkali disakiti oleh sesiapapun . . termasuk orang2 yang aku paling sayang .. hurm .. and aku minta maaf kalau aku pernah buad salah kat dia .. aku akan ingat segala apa yang dia lakukan untuk aku .. dia tetap berada di dalam memory hidup aku .. I Love You  Sayang .. mungkin ku pernah menyakiti hati kamu tapi .. ku amat menyesal sudah buad hati kamu terluka .. Kau la Yang Telah Membuad hidupku Gelap menjadi Terang :) .. Hurm .. Kalau Kamu nak tahu senyumanmu la yang selalu membuad ku tersenyum sorang2 .. Saya tahu awak baik orangnya :) .. Jujur .. mungkin setia :) .. tu je la .. byeerr

'Kamu Adalah Bintangku Sayang'

Ingat Dia Saya Punya .. Jangan Rampas Dia Dari Gengaman Tangan Saya .. Awak Tunggu la Sampai Waktunya Ye .. Tapi Sekarang Dia SAYA PUNYAA !!! ^_^

No comments:

Post a Comment