Wednesday, April 18, 2012

Rainy Day ^_^


Asslammualaikum Sahabatku , 

Wah . . hari ni kan terbagun pagi kul 6:40 . . first time bagun lewat macam tu . . itu un nasib jer sedar kalau tak . .tak ke sekolah la intan . . haha . . Lupa nak kunci jam . . untung sampai sekolah macam biasa . . tak suka kalau tak on time . . fuhh . . hari ni kena suntikan kancing gigi gituh deyh . . haha . . nurse tu cakap intan punya berat badan and tinggi balance ^_^ yeah  . . time dia nak suntik uh normal je la . . yela kan . . budak pernah masuk hospital mesti ar tak sakit sebab dah biasa . . rela kena suntikan kat bahu daripada kena suntik kat tangan masukkan air . . adeyh . . perit baii . . ouh yeah . . tadi nak tanya iqbaal aw sapa yang tak datang tetibe iqbaal cakap ' tanyala zul dia kan ketua kelas , ko kan dah lucutkan jawatan aku' tak terkata . . memang la intan pergi jumpa cikgu cakap pasal pertukaran ketua itu un sebab iqbaal malas buad keje . . tapi an bile dipikir-pikirkan balik . . iqbaal jadi macam ni un sebab kan mulut nadia . . iqbaal okay je sebenarnya . . aduh . . susah-susah . . sekarang ni paling sakit hati dengan cikgu BI . . dulu mati matian suka dia . . sekarang . . err !! jangan cakap la . . tadi kan time agama lepas cikgu dah habis mengajar . . nadira and zahirah duduk belakang aku and nadia . . aku pusing la belakang aw . . lepas uh time nadira bercakap . . nadia pusing kat aku dia cakap dengar la cikgu cakap tu sekali kena sebijik dengan aku terus senyap dia . . memekak lak . . nadira kutuk dia depan-depan aw . . haha syahmi un sama . . aku suka betul ! ! . . 

Tapi intan puns ada sweet memory bersama dia .. hehe .. sayangg awakk !! 

No comments:

Post a Comment