Friday, April 20, 2012

Hurm :(


Assalammualaikum .. :(

Hurm . . sedar tak sedar intan telah pun kecewa kan dia kan . . buad dia sakit hati kan . . sorry selongkar FB kamu . . bukan sengaja pun . . intan just nak tahu apa masalah kamu . . Tapi better kamu tegur kesalahan saya daripada membiarkan saja saya buad kesalahan yang sama . . Saya tahu kalau saya tanya kamu pun , mesti kamu akan suruh saya cari sendiri kan . . sebab saya yang buad salah . . Okay . . Semalam maaf tido nak dekat kul 1 . . sebab pikirkan apa sebenarnya kesalahan intan sampai membuad kamu kecewa . . Sampai saat ini masih belum jumpe kesalahan saya . . Kalau kamu nak tahu hari ni kat sekolah ramai member2 tanya intan why senyap jer . . Nak tahu kenapa saya senyap jer dekat kolah ? . . sebab saya pikirkan kamu , pikirkan masalah saya , pikirkan kesalahan saya . . Tapi kan lebih baik saya jadi seorang pendiam kan . . :) . . 

Saya boleh percayakan kamu . . saya tahu kamu ramai member2 perempuan . . saya tahu kamu suka bergaul dengan mereka semua . . saya faham kalau kamu tak eply message saya dekat facebook maybe kamu busy . . Ramai mata-mata datang kat intan bagitau kelakuan kamu . . Tapi saya lebih caya kamu daripada mereka . . Tapi kenapa kamu tak boleh nak percayakan saya . . why ? . . ataupun kelakuan saya yang kasar adalah salah satu kesalahan saya ? . . Sikap cemburu saya yang kamu suruh kurangkan . . saya dah pun kurangkan . . Kamu pernah suruh saya tegur semua kesalahan kamu kan . . Sikit saya tak tegur . . sebab saya faham kamu . . No saya tak pernah bosan dengan kamu . . sikit tak . . Tak pernah dalam fikiran saya terlintas yang kamu ni mengongkong saya . . sikit saya tak rasa menyirap dengan kamu rimas dengan kamu . . Sikit pun tak . . :( . . Tapi saya lagi suka kalau  kamu tegur semua kesalahan saya . . Bolehla saya betulkan semua . . Kalau kamu rasa kamu nak senyap jer . . Pura-pura Senyum . . up to you . . Give me time to accept hubungan yang macam ni . . Bila kamu cakap saya hanya buad kesalahan sementara jer  . . intan rasa macam diri intan ni seorang penipu besar  . . intan rasa intan ni hanya boleh membawa malang dekat orang sekeliling intan . . Cukup kekecewaan dari family intan dapat . . itupun dah terlebih sakit rasa dia amer . . Cukup rasa sakit hati intan dapat dari member2 intan . . bukan intan tak pikir perasaan amer . . intan pikir amer setiap kali intan nak melakukan sesuatu mesti intan pikir . . intan ni bukan manusia sempurna yang tak pernah melakukan kesalahan amer pun tahu kan . . Intan tak senang duduk kalau asyik pikir kamu kecewa . . Rasa bersalah sangat  . . Tapi tolong Intan minta tegur kesalahan intan . . intan tahu selama ini intan suka susahkan kamu kan . . Minta Maaf sangat2 :(

Saya tahu kamu sayangkan saya . . Begitu juga dengan saya . . but Kejujuran , Memahami antara satu sama lain , Kemaafan perlu ada dalam kita . . Saya Minta Maaf Sayang . . 
'I LOVE YOU'

No comments:

Post a Comment