Friday, April 27, 2012

Tak Mungkin Aku Akan MelepasKan Kamu :)


Asslammualaikum .. 

Intan tahu semua ini pasti berlaku . . Tapi lebih baik kite mempercepatkannya kan ? .. Lambat laun dia tahu juga kan . . Thats why intan tak pernah boleh bagi Diary intan dekat orang yang intan sayang . . Sebab? Intan tak rela nak tengok amer titiskan air mata tuk intan . . intan tak berhak dapat semua itu . . sebab intan dah banyak kali kan buad hati amer sakit . . 

Benda dah terjadikan . . lagi pun kamu cakap . . nak cakap sayang tak lah sangat nak cakap tak sayang pun tak la sangat kan ? so maknenya selama ini sayang kamu tak la sebesar saya kan ? . . Saya sayang kamu sepenuh hati bukan separuh . . Saya tipu kamu sebab saya nak jawapan yang sama macam kamu . . Saya tak tercakap tadi sebab saya tak nak air mata saya jatuh depan kamu . . Saya Minta Maaf sangat-II . . setiap pergaduhan mesti saya kan puncanya . . Nampak sangatkan saya ni tidak memahami diri kamu . . kenyataan . . tapi bukan langsung tidak memahami kamu . . hanya sedikit sahaja . . Hurm . . 

Intan buang buku tur . . intan dah koyakkan kertas tu . . Intan pura-pura happy depan family . . Gelak sana gelak sini . . Tapi Dalam sapa tahu rasa dia macam mana . . Hanya intan dan Tuhan sahaja yang tahu . . Lagi Pun tak boleh message , chatting kan ? . . intan tutup fune . . kalau intan buka nanti hanya dapat menyedihkan hatiku ini . . 

Ada orang lain ? . . Wow sayang . . tak pernah seumur hidup intan curang . . Intan bukan macam perempuan lain yang boleh menyangi dua orang dalam waktu yang sama . . Hati saya hanya memilih kamu . . kamu perlu tahu itu . . Anak pAnah kamu jer tak pernah terjatuh di dekat hati saya ini . . 

Boleh ke selama 4 hari saya tak dapat khabar darimu sayang ? . . macam mana saya nak tahu yang kamu ni makan ke belom ? sihat ke tak ? tengah buad apa ? .. tapi harap kamu baik-baik sahaja  . . kamu jangan pikirkan saya . . hanya dapat menyakitkan hati kamu sahaja kan . . 

Saya hanya dapat mengurungkan diri di dalam bilik . . Makan pun tak dek selera . . haha . . sikit jer aku makan tadi . . serius mood nak makan tak ada langsung . . Malam kang tidur awal . . supaya ibu tak ajak makan . . :) . . Eh Untung la tadi aku sikit agy nak accident . . tu la mengalamun agy atas motor . . tak masal-masal kena marah dengan acik tuh . . tapi buad bodoh jer . . Dah 2 kali dah nak accident . . Untung selamat kan . . Tuhan tur sayangkan aku . . termasuk dia kan ? . . 

Best kan tgok ricky suapkan nada ice-cream . . Teringat lak . . haha . . (^_^) . .

K . . la . . chow lu . . Ape-ape pun . . saya 100% sure Akan Merindui Dirimu Kekasihku . . Saya Sayang Awak Taww :) .. 


'Love You Amer ' 

No comments:

Post a Comment