Friday, May 18, 2012

AI ^_^


Assaalammualaikum Semua ,

Haa ! Awak semua nampak kan gambar di atas . . Gambar ni pun sebenarnya tak dirancang pun nak amik . . Tapi member pergi snap time ni . . haha . . Bile intan tengok gambar ni kan . . Teringat pula masa-masa yang terindah bersama dia . . 
Dia hencem kan ? Bile tengok gambar ni juga susah untuk melepaskan dia dari genggaman tangan intan ni . . :)

Dia ni orangnya baik . . Romantik :) . . Suka buat lawak jenaka setiap kali kalau dia bersama dengan intan . . Selama setahun lebih intan menjadi sahabat dia dan dia menjadi tempat intan meluahkan perasaan . . Tapi Kini tahun 2012 intan menjadi someone special di hati dia dan dia menjadi orang yang istimewa di dekat hati intan ni . . Actually kan tak terpikir pun boleh dapat dia . . Yang intan pikir . . Intan sayang dia and mungkin tidak dapat memiliki dia suatu hari nanti mungkin dia dah bahagia bersama yang lain . . Ni La dulu selalu intan pikirkan . . Tapi intan just tak sangka hati intan dari dulu dari pandangan pertama sehingga la sekarang boleh lagi sayang dia . . kalau orang lain mesti dah takkan ? . . Tapi intan makin lama makin sayang gile dekat dia . . 

Intan rasa intan untung dapat kamu . . Seorang jejaka yang selalu buat intan tersenyum dalam keadaan Apa-apa sahaja . . Bak kata kamu cinta kita bukan ibarat almari kan ? tapi ibarat langit di atas :) . . Saya harap betul la . . Amer kadang-kadang kan intan terpikir juga mesti untung gile kan perempuan yang akan jadi pendamping kamu bile dah dewasa nanti . . kan ? . . Wah ! kamu kena janji dengan saya . . Dengan siapa pun kamu . . Janji buat dia happy dan selesa ketika bersama kamu . . macam mana kamu layan saya tur :) . .

Awak ! semalam awak kenakan saya or sememangnya disebabkan saya post macam tu awak hantar message tu . . Awak saya minta maaf sebab tipu awak . . saya cakap saya tengah layan korea yang menyedihkan . . Tapi tak pun . . bile iklan cerita korea uh . . saya masuk bilik nak tengok fune saya . . tetibe saya dapat message yang macam tu . . Hati saya jatuh awak . . Sedih gile . . saya ni asyik terpikir why ? why ? why ? Dia dah ada yang lain ke sampai nak hantar message macam tu . . Awak time tu saya rasa macam dunia saya dah akhir . . Saya nak pergi sekolah macam mana nanti . . saya call awak . . awak tak angkat-angkat pun . . dan saat itu la air mata saya jatuh . . :'( . . saya rasa 10 lbih misscall . . Kenapa macam tu sekali ? sebab saya dah terlebih sayangkan kamu . . sebab saya tak sedia nak kehilangan kamu . . 

Tapi kan ? kalau kamu betul maksudkan message tu macam mana hidup saya selepas ni ? . . 

Hidup ini ajar saya tuk mencintai seseorang , menyangi seseorang , menyukai seseorang , menjaga seseorang , apa lagi . . Tapi Hidup ini lupa nak ajar saya bagaimana nak relakan hati meningalkan seseorang yang betul-betul saya sayang . . 

Saya mungkin tak dapat nak buat kamu bahagia dengan saya . . saya mungkin bukan perempuan yang kamu nak kan . . saya hanya manusia biasa . . Tapi awak . . awak kena tahu saya hanya Setia dengan awak . . Hati saya boleh terima awak jer . . Saya bukan perempuan yang suka curang sana sini . . Awak kena tahu tu ! . . Awak . . walaupun suatu hari nanti ada mamat hencem yang lebih hencem dari awak dan kalau dia ingin memiliki saya . . Saya takkan terima . .Dalam pikiran kamu sayang mesti kamu akan cakap x mungkin saya tolakkan .. kamu salah sangat salah . . Saya takkan pandang yang lain sedangkan hati saya hanya mencintai kamu . . 

Awak yang terbaik yang pernah saya kenal . . Hidup saya hanya dipenuhi oleh senyuman kamu and kenangan bersama kamu . . 

Tapi awak saya hanya nak ingatkan tentang janji kita . . Yang kita akan berbincang elok-elok kalau ada yang tak kena kan . . jangan la kamu kalau saya post macam tu kamu dah pun hantar message macam tu . . memang tak kekal lama la Abang . . Saya nak kamu ingat yang ni jer :) . . 

Saya Sayang Awak ! (^_^)

No comments:

Post a Comment