Wednesday, May 16, 2012

Saya Bahagia Dengan Awak ^_^



Assalammualaikum . .

Hyer - II . . hurm . . Banyak perkara yang terjadi sejak kebelakangan ini . . Baru-baru ni . . kena tangkap dengan cikgu norazidah sebab lepak dengan dia kat kantin setiap hari sampai ustazah tuh ugut kitorang . . Aku sampai berniat benda yang bodoh-bodoh jer . . Hurm . . Tapi untung aku ubah fikiran . . Hurm . . Tapi aku memang menangis gila bila balik jer rumah . . Hurm . . Hanya tuhan sahaja yang tahu macam mana aku rasa waktu tu . . Tetibe hari ini aku pergi sekolah cikgu tu tak ada sebab ada seminar kowt . . Tapi kan tak mungkin aku selamat lagi . . mana tahu esok dia panggil . . Ya Allah Hamba mohon supaya cikgu tu tak buat perkara tersebut . . Amin amin amin . .

Aku dengan dia dah janji satu benda iaitu kitorang akan stop buat Dosa :) . . benda yang aku nak aku tak nak dia rasa terhina . . Thats why aku hanya mampu berdoa tuk buka pintu hati kamu . . Tapi awak Allah tu memang adil awak . . Dia tak pisahkan kita . . tapi dia buka pintu hati kita dan sedarkan kita . . Dia tahu saya sayangkan awak . . Hanya awak yang boleh membuat saya senyum . . Saya nak awak berjaya dan awak menjadi seorang manusia yang berguna :) . .

Terima Kasih selalu ada waktu saya susah . . dan waktu saya betul-betul perlukan kamu . . Kamu cakap kamu nak jadi amer yang dulu kan . . selalu kena marah dengan saya kalau tak solat  . . haha . . Manusia berubah dengan sekelip mata jer :) . . Tapi awak jangan pernah salahkan diri awak . . sebab manusia buat kesilapan :) . .

Awak jangan risau . . walaupun kita hanya boleh berbalas senyum . . Hati saya tetap sayang awak . . takkan beralih kepada yang lain buat masa ini . . Saya nak awak tahu saya betul-betul sayangkan kamu . . :) . . Dan saya selalu ada untuk bantu kamu . .

Tapi kalau kamu rasa dah tidak perlukan saya  . . kamu cakap :) . . tidak mengapa saya terima dengan seikhlas hati saya sepertimana saya terima awak macam tu la saya akan merelakan kamu . . dan kalau boleh selepas kamu tidak memerlukan saya . . saya tak nak muncul lagi dalam hidup kamu . . kamu tahu sebab apa . . :( . . Dan saya akan tutup hati saya bila sampainya waktu saya akan buka balik . . kalau orang lain mesti  akan merasa menyesal sebab menemukan orang sebaik kamu . . tapi saya sikit tak rasa menyesal dapat berjumpa dengan kamu . . :) . . 

Kalau suatu hari nanti saya tak ada  . .saya nak kamu berjaya :) . . saya nak kamu jadi anak yang soleh . . saya nak kamu jadi seorang lelaki yang ada masa depan . . and saya nak kamu jadi yang baik-baik sahaja :) . . saya percaya kamu boleh . . kalau yang lain boleh mengapa kamu tidak kan ? . .

Hurm . . byer . . i'll always love you Amer :)

No comments:

Post a Comment