Monday, June 25, 2012

Plesee :/


Secara tibe-tibe Saya menoleh belakang untuk melihat dirimu kamu hilang begitu sahaja .. Kamu .. Saya tahu sapa fitnah kamu .. Why kamu nak terasa dengan kata-kata dia .. Kamu tahu kan dia hanya bergurau .. Saya tahu kamu rasa tertekan kan .. Tapi kamu selalu cakap kat saya kalau orang cakap jangan pedulikan kata-kata mereka .. Kenapa sekarang ni kamu pedulikan kata-kata dia ? .. Sedangkan kamu tahu kamu tak buat benda-benda macam tuh .. Kamu tahu tak bile kamu cakap  
'Bila di pikir kann , sy rase kita stop dlu hbgan kita , smpai kamu kembali okay dgn  xdek mslh and sy un x der mslh , Kita trus kan hbgan kitaa , kalu x okay , stop jer arr , Tu un kalu sy lley tahan '
Kamu tahu dunia sy ni bagaikan dh ad penghujung bile kamu ckp cm uh .. kenapa ye kamu cakap macam tu sekali .. Hine sangat ke saya ni di mata kamu .. Tak baik ke saya di mata kamu .. Saya tahu kamu stress dengan keadaan kamu sekarang .. 

Tapi tak ada guna juga kalau saya buat macam-macam untuk dapatkan kamu balik .. Amer sekarang ni semua keputusan di tangan amer .. Sama ada amer nak cabut balik anak panah di dekat hati intan atau amer still nak anak panah tu tergantung di hati intan .. Pilihan di tangan amer ..

Kalau memang amer nak cabut anak panah uh .. Tolong cabut dengan perlahan sebab ia akan sakitkan hati intan .. Semoga amer bahagia hidup tanpa intan .. :') .. Belajar dengan rajin aw .. Amer make sure kamu senyum setiap masa untuk saya melihatnya setiap hari .. Hanya dengan senyuman kamu dapat mengubati semua .. Tapi lepas ni mungkin senyuman amer tuh untuk orang yang amer sayangkan lepas ni :) .. 

Benda yang paling intan takut untuk dengar dari mulut kamu ialah .. Kita putus .. Lupakan saya .. benda ni intan paling takut untuk dengar dari mulut amer .. Intan harap amer tak lafazkannya untuk intan .. Amer .. sapa nak jadi tempat luahan hati intan lepas ni kalau amer un dah tak ada disisi intan .. Sapa nak jadi semangat hidup intan .. sapa nak buat intan tersenyum selepas ni .. Sapa mer ? sapaa ? .. Mem ? member un dah bosan dengar .. Akk ct ? yang selalu menyebokkaan diri .. Sapa amer ? sapa ..

Tapi intan akan pakse setuju dengan pilihan amer kalau amer pilih tuk cabutkan anak panah ni .. :(


No comments:

Post a Comment