Wednesday, June 27, 2012

I Never Thought ...


Hyer2 ... Nak tahu tak apa yang terjadi hari ni .. ? .. Dalam kelas tuh biase2 .. Gile-gile dengan budak kelas and my friends .. Tapi kan time BM .. OTW nak turun tuh tetibe pulak boleh jalan dengar aktar .. Jadinya dia luahkan perasaan marah dia dekat nadia dekat aku .. Time tu juga amer keluar kelas .. Tetibe kan Hati aku ni bagaikan ditikam-tikam rasanya .. Aku pun tak ada faham --' .. Tapi rasa sakit hati kenapa lak aku yang kena rasa .. haha .. Serius la .. Lepas jer tu .. Time nak naik iqbaal lak nak naik dengan aku .. Tapi aku tak bagi .. Haha .. Huish .. Tulah Kan Kalau dah Sayangkan sangat Dax Botak ! ^_^ .. Sampai diri sendiri terasa sakit .. Haha ... 

Aku Punya 2 Mata Yang Tak Selalu MelihatMu
Aku Punya 2 Tangan Yang Tak Selalu MenyentuhMu
Aku Punya 2 Kaki Yang Tak Selamanya Bisa Berjalan Bersamamu 
Tapi Aku Punya Hati , Yang Akan Selalu Mengingat Dan Menyayangi Dirimu ! :)

No comments:

Post a Comment