Friday, June 29, 2012

I Hate You !


Aku tak tahu lagi macam mana aku nak cakap dengan kau wahai kakak .. Maaf tapi sekarang sukar untuk aku melafazkan perkataan sayang pada dirimu .. Menyebut nama kau pun hati aku terus ada perasaan BENCI dekat kau .. Sudah laa .. Aku tak tahan dah dengan kau .. makin lama makin hari kau ada jer benda yang kau nak cari pasal dengan aku .. Napa ? tak boleh bagi aku tengok senang ke ? .. Aku tak tahu lah rasa benci tu makin lama makin bertambah .. Tau ! Along2 why haa hampa tak boleh terima kenyataan yang along tu memang dah berubah sejak ada MUIZ .. Dulu angah kenal si amer tu tak ada pulak aku berperagai begini .. haih .. Kalau tak menjerit keje mengemas rumah kau x kan siap punya .. Duk bergayut 24 jam .. Nasib ko x merungut .. Kalau ko merungut jangan haraplah ko boleh dengar aku senyap .. Mana kakak aku yang tercinta .. Mana ! 

No comments:

Post a Comment