Saturday, July 14, 2012

Emass Saya ! :)


Assalammualaikum Awak !
Hyer , Hari ni hari sabtu 14.07.2012 , tarikh ni akan selalu aku ingat ^_^ . Nak tahu kenapa ? Mari nak cerita apa yang terjadi pada tarikh ni . Tengok gambar dekat atas tu . Tengok tau jangan tak tengok , kalau dapat tahu korang tak tengok Awas ! . Hari ni ingatkan tak dapatlah saya nak meluangkan masa dengan kamu sebab tolong edarkan makanan tapi nampaknya saya dah lucut jawatan sebagai mengedarkan makanan . Hoho , hari ni kalau kamu nak tahu hari yang buat hati saya gembira . Hari yang saya anggap hanya kamu dan saya ^_^ . Hari ni paling bermakne buat saya , saya berharap semua yang kamu buat tadi , senyuman kamu , sinaran mata kamu semuanya dengan hati yang ikhlas bersama saya :) . Okay mari mulakan cerita dia . 

Pertama sekali , saya sebenarnya niat di hati lepas kamu kawad saya nak lepak dengan kamu tapi kenapa yer perasaan saya takut pula untuk berjumpa kamu . Saya masih tertanya-tanya . Tapi hati saya lega lepas kamu pun ajak saya tengok budak-budak lari and kita pun duduk dekat tepi tu . Panas tauu Kamuu >.< saya pun keluarkan payung , saya payung kamu sekali ^_^ . Nak suruh kamu payungkan time tu kamu tengah makan pula , jadi saya bagi kamu makan . Dan terima kasih sebab suap saya sekali . Ouh Ya ? Maaf ye , saya sebenarnya tak nak minum air time kamu bagi tu , nak tak nak jer amik tapi disebabkan saya dah haus saya pun minum la . Haha , kerja kamu memuji saya jer kan . Itu je la kerja kamu . Tapi kan saya ni macam buat kamu orang suruhan pula . Suruh pegang payung la , suruh temankan saya lah . Maafkan saya tau . Meyh  nak bisik dekat kamu , saya buat semua tu sebab saya hanya nak bermanjer , dah lama saya tak bermanje dengan kamu , lagipun bukan selalu pun . Time kamu pergi belakang tu , saya sebenarnya tak nak kamu pergi . Jadi saya bagun lah nak pergi dekat kamu . Tak kesampaian lah berpisah dengan kamu ^_^ , walaupun sekejap sahaja . Kenangan yang saya tak boleh lupakan kamu suap saya macam tu , macam saya ni budak kecik pula rasanya -,-' . Tapi saya tak kesah asal saya dapat suapan dari kamu , dan saya pun dapat suap kamu . Wah ! yang agak buat saya syok macam ni >> O.o time kamu panggil saya 'sayang' 'yang' . Haha , selamba rock dia jer . Tapi saya tak kesah , (kalau boleh semua dia tak kesah -,-') . Kenangan untuk hari ini takkan saya lupakan , kamu harus ingat itu saya tak akan lupa :) . 

Untuk kawan-kawan aku pula , aku minta maaf sebab tak dapat luangkan masa dengan korang . Bukan aku lagi pentingkan pakwe dari member sendiri . Tapi dengan korang setiap masa aku boleh lepak , tapi aku harap korang faham aku dengan dia bukan selalu lepak sesama . Hanya ada masa-masa tertentu jer aku dapat lepak dengan dia , macam sekarang ni . Maaf sensangat abaikan korang . :( korang jangan fikir aku tak fikirkan korang , aku rasa bersalah ni . Maafkan aku . Harap korang faham aku , jangan kutuk aku -,-' . 

Kamu hari ni saya dapat semuanya yang saya inginkan selama ini . Kamu pun dapat membuktikan yang kamu memang dah pun buat hari saya hari paling bahagia ^_ ^ . Sayang Kamu :) 

No comments:

Post a Comment