Friday, July 13, 2012

Sahabat Ketot !


Assalammualaikum Sahabat Ketot ! 

Wahh ! Hari ni sahaja bersama korang berdua je kan . . Apa-apa pun terima kasih sebab sudi teman dan tolong aku kutip duit and edarkan kupon . . Tanpa bantuan korang aku pasti kesepian . . So korang ! Ni dia kaki kelentong budak kelas 3G . . Aku tahu aku yang tercomel dekat situ ^_^ . . Tak ada lah bergurau jer . . Korang semua comel-comel belaka . . Erh chop ! Tapi dekat situ aku susun ikut ketinggian . . Lalala Nadira jangan lah marah . . Erh mari nak kenalkan untuk korang . . Yang tengah makan donut tu nama dia nadira kitorang panggil dia ketot . . And yang tengah tu aku . . Dan yang terakhir tu Nama dia Zahirah kitorang panggil dia Kak zah . . Diorang berdua ni kawan terbaik untuk tahun ni . . Sporting , Bijak , Kaki merayau . . Pantang aku ajak keluar lajuuu jerr . . Tapi ada masa kita fokus ada masa main-main . . Itulah kitorang . . Apa yang penting Kitorang and dak 3 Gigih selalu bersatu ^_^ . . Haha . . Kecuali budak tut -,-' Tak ley banyak-banyak . . Nanti semua kembang susah :)

No comments:

Post a Comment