Monday, July 30, 2012

He Have My Heart :)


Assalammualaikum ... 

Semalam benda itu terjadi selama tiga kali , tiga kali tau :) Tapi semalam asalnyer memang salah saya :) Saya tahu dan itu memang tidak boleh dinafikan . Saya pun tak tahu kenapa tetibe saya emo macam itu padahal pasal pakaian saya jerr . Mungkin kejadian tu berlaku ada sebab-sebab sendiri . Pasal tangan saya tu saya minta maaf :) . Semalam kamu ada suruh saya tunaikan permintaan kamu kan ? Kamu tahu ayad ni ' Tinggalkan saya , bencikan saya :') ' selama tiga kali kamu cakap dekat saya , selama tiga kali saya dapat menghalangnyer . Kamu kalau benda ini terjadi sekali jer lagi , dan kalau ayad yang sama juga kamu ulang  , saya terpakse menunaikan permintaan kamu :') . Sebab saya tak nak kamu terseksa dan saya pun tak nak diri saya terseksa . Kamu tahu semalam adalah hari teruk buat saya , saya sampai tak lalu nak makan dan itu kali ketiga saya makan terlalu tak lalu and terpakse , dan saya terpakse juga senyum sebab hari itu adalah hari jadi adik kesayangan saya Nur Madina :) saya pun yakin walaupun dia kecik tapi dia pun tahu sama ada saya sedih or tak . Dia boleh buat saya senyum dengan gelagat dia :) . Saya senyum semalam kerana dia . Dan saya semalam tak terpikir pun sampai saya melutut kat akak ct minta kamu beri saya satu lagi peluang sebab saya tahu kamu akan mengikuti kata-kata dia dan semalam kamu cakap 'Disebabkan akk minta adik bagi dia satu peluang' . Kamu tahu apa saya rasa ? Kamu takkan tahu :) . Saya tak faham dengan semuanya . Mungkin susah untuk kamu percayakan saya sebab saya orang yang kamu percayai telah tipu kamu . Kamu nak tahu ? itu saya rasa berapa banyak kali kamu tipu saya . Bukan sekali tau kamu perlu tahu bukan sekali :'). Tapi saya tetap percayakan kamu , dan sekarang saya agak susah untuk mempercayai semua lelaki semua . Saya tak nak ungkit kesalahan kamu sebab saya tahu kamu suruh saya tinggalkan kamu , saya hafal peta kamu . Disebabkan saya tak nak kehilangan kamu saya simpan semua kesalahan kamu . Tapi kesalahan saya selalu kamu bangkitkan ibarat saya ni seorang yang pentingkan diri . :) . Saya terima semua saya terima dengan keihklasan hati saya . Sejak kebelakangan ini kita asyik bergaduh jer , dan benda yang kecik kadang-kadang menjadi besar . Saya pun tak faham . Apakah mungkin kamu bukan untuk saya ? Adakah ini tanda-tanda untuk kita berpisah ? 

Kamu , saya tak nak kehilangan orang macam kamu , susah nak dapat , sangat susah . Lagi pun hati saya susah nak berubah . Dia tetap pada kamu , dia hanya nak kamu jaga dia . Saya masih belum berani untuk kasi hati saya pada sesiapa pun . Saya tak bersedia lagi . :'( . Kamu kenapa , kenapa saya tengok pasangan lain bahagia jer , kenapa kita tak ? Kenapa kebahagiaan itu datang sekejap sahaja , kenapa hilang begitu jer ? Mana dia pergi ? Mana amer yang dulu ? Mana intan yang dulu ? Mana kisah AI yang dulu hidupnyer dipenuhi dengan bunga dan pelangi yang kini hanya dipenuhi dengan kesakitan dan kekecewaan ? Manaa ? :'( 

Kamu , saya masih lagi ingat kenangan  yang indah , masih dalam memory saya ni , begitu banyak kenangan saya yang indah bersama kamu yang tak dapat saya hapuskan . Kamu tahu kisah AI ? Seorang Puteri berjumpa Si Putera pada tahun ni 2010 , dan Puteri tu menungu kamu selama 9 bulan , dan dia dapat memilki kamu sekarang . Dulu Si Putera selalu cakap dengan saya yang dia akan ceritakan kisah AI dekat saya . Saya masih ingat lagi . Saya nak kamu tahu besarnya sayang saya kat kamu tu tak terkire :') . Saya nak tanya kamu ' Betol ke kamu sayangkan saya lagi sepertimana kasih sayang yang dulu pernah hadir dalam hidup saya ? ' Saya nak kamu jawab betul-betul depan mata saya , saya tak nak disebalik sesuatu . Saya nak kamu jujur dengan segalanya . 

Kejujuran , Kesetiaan , Kepercayaan . . Kejujuran ? saya sedang cuba untuk jujur sejujur yang boleh untuk kamu :) . Kesetiaan ? Saya dah pun setia dengan kamu sebab saya hanya nak kamu di hati saya bukan orang lain .. Kepercayaan ? Semua dah hancurkan ? Tapi asal kamu tahu saya akan buat kamu percayakan saya balik :) saya cuba . Saya pun tak nak hanya kerana blogger saya ni kamu ubah pikiran untuk tinggalkan saya . Kalau kamu rasa nak tengok saya hancur , kamu beranikanlah diri kamu untuk mengucapnya buat kali yang keempat . Saya tak nak kamu rasa serba salah dengan pernah kamu lakukan untuk saya . Saya kalau boleh nak luangkan masa dengan kamu untuk kamu betul-betul dengar isi hati saya . Tapi tunggu masa yang tepat . Air mata saya yang mengalir tak pernah palsu :'[ . Saya nak kamu betul-betul rasa sayang saya dekat kamu . 

Tapi kalau kamu nak anggap saya ni member kamu di sekolah , saya turuti permintaan kamu . Kalau kamu nak layan saya secara yang ganas and macam biase-biase saya terima hukuman tu , dan saya tahu saya memang berhak mendapat tu . :) . Tapi kalau kamu betul-betul nak saya tinggalkan kamu , Kamu buatlah saya benci dengan kamu jangan paksa saya untuk membenci kamu :'( sebab saya tak pernah boleh :'] mungkin kamu boleh melepaskan saya tapi saya tak boleh . Mungkin kamu senang melupakan saya , tapi saya tak boleh 

Kalau pada kamu semua kata-kata saya dekat blogger ini hanya sekadar mainan , dan hanya untuk mencairkan kamu . Kamu silap besar :) . Kalau kamu tak percayakan saya , saya tak boleh buat apa-apa melainkan mendapat balik kepercayaan itu . Hubungan kita tak boleh lancar kalau kamu pun dah tak percayakan saya :] . 

Saya Sayangkan Kamu :]     




No comments:

Post a Comment