Saturday, July 28, 2012

Dia :)


Assalammualaikum .. (tok tok tok ) ada orang tak ? Kalau ada jawablah salam saya ni . Tak jawab dosa tau .

Kamu ! Malam semalam , saya kategorikan sebagai malam yang gembira untuk perhubungan yang baru :) . Kamu nak tahu ? Kamu lain semalam dari segi kebaikan tau . Saya ingatkan malam semalam kamu akan tak ada mood sebab baca blogger saya . Lepas balik terawih saya takut nak on9 , takut jadi apa-apa yang saya tak ingini berlaku . Tapi nampaknya saya silap ^_^ . Kamu lagi membuat saya tertanya-tanya , apa sebab tetibe kamu jadi macam tu . And akhirnyer saya tahu pagi tadi , kenapa tetibe kamu macam tu . Semalam bila dapat dengar suara kamu , tenangnyer hati saya . Kamu tahu saya on the fune dengan kamu dari awal hingga tutup talian saya tak berhenti untuk senyum taw . Senyumm memanjang ^_^ . Kata-kata kamu semalam terlalu terharu nak menangis saya dengar :') . Tapi saya harap , kamu jangan pernah salahkan diri kamu sebab pernah lukai hati saya tau . Saya tak suka semua tu . Dan saya akan pastikan tak ada siapa pun boleh rampas kamu dari saya :P .. Hati saya hanya tuk kamu sekarang , Hati saya jatuh ke tangan kamu , Saya bagi kamu hati saya sebab saya rasa kamu boleh menjagainyer kalau saya tak terjaga hati saya ni . Boleh kan ? Saya tahu boleh , sebab apa yang saya nak kamu tunaikan kan ? heeeee .. Saya nak mintak tolong ni , tolong kamu buat apa yang saya nak cakapkan lepas ni , jangan baca sahaja tau , lakukannya sekali . 

Saya nak sekarang ni  Kamu pejamkan mata kamu dengan hati yang sangat tenang , setenang yang mungkin , dan dalam pikiran kamu pikirkanlah saya , lepas kamu dah pejamkan mata tu chop ! saya tak suruh buka lagi . Kamu dengar elok-elok bisikan hati saya , pejamkan mata dan rasailah kehadiran saya dalam hati kamu , masih ingatkan suara saya macam mana .. Saya nak cakap yang saya sayangkan kamu , haaaa dapat rasa tak begitu dalamnyer sayang saya dekat kamu . ^_^ saya nak buat f2f tapi keadaan tak mengizinkan . :/ saya harap kamu buat apa yang saya suruh ni . Dan saya nak kamu tahu , macam itu lah kegelapan saya harus saya lalui tanpa kamu disisi saya Abang :) . 

No comments:

Post a Comment