Friday, July 27, 2012

Never Happen !


Assalammualaikum , 

Hidup dalam dunia ada benda yang kita inginkan , ada juga benda yang kita tak pernah mahu benda itu berlaku . Kadang-kadang benda yang kita inginkan tak pernah terjadi dan benda yang paling kita tidak inginkan seringkali terjadi . Itulah kehidupan bagi semua manusia . Hidup dalam dunia ini juga perlu ada keredaan untuk menerima apa jua . Kita mungkin bahagia di saat-saat ini , tapi jangan pernah pikir kebahagiaan akan berkekalan hingga ke akhir hayat . Kebahagiaan yang kita miliki juga boleh menghilang dengan sekelip mata sahaja . 

Kamu , sejak semalam tetibe saya rasa lain bila chatting dengan kamu . Masing-masing macam malas nak layan antara satu sama lain . Adakah benda yang saya tak ingini akan berlaku ? Atau sejarah akan berulang ? Saya tahu dalam satu hubungan tak boleh berkekalan sampai bila-bila . Saya beri kamu kebebasan untuk menikmati hidup kamu yang sekarang ini . Kalau kamu ada menyukai seseorang , bagilah tahu saya . Bukan apa , saya tak suka bila harus dengar dari mulut orang lain aw , saya nak dengar sendiri dari mulut kamu itu . Tujuan saya cakap macam ni , bukan sebab saya dah bosan dengan kamu , bukan sebab saya dah ada yang lain . Tapi saya hanya tak nak kamu bazirkan waktu kamu dengan saya jer . Saya tak nak kamu naik bosan dengan saya . Kamu jangan risau pasal saya . ^_^ . Saya tak mahu kongkong hidup kamu . Kamu nak tahu saya tak nak lah nak dekat-dekat exam ni kamu tinggalkan saya , tolong yer ? Kalau boleh saya tak nak kehilangan kamu . Saya nak Hanya Takdir Yang Memisahkan Kita :) . 

Jikalau suatu hari nanti hatimu sudah tidak menyangiku lagi , ku hanya ada satu pesanan buatmu . 

Selama hubungan kita berjalan , banyak kejadian pahit manis berlaku . Banyak dugaan yang harus saya tempohi untuk memilki hati kamu . Banyak masalah yang datang tapi saya berjayakan melepaskan diri :) . Saya hanya nak berpesan 
Kalau Takdir Sudah Pisahkan Kita Nanti , Saya Nak Kamu Belajar Elok-elok , Jangan Asyik Hadap Game Jer Sayang , Solat kalau boleh jangan tinggal ye ^_^ <-- saya bukan nak hine kamu aww sorry buat kamu terasa , Saya memilki hati kamu betul-betul dengan hati saya yang ikhlas . Saya memilki hati kamu bukan sebab hanya kerana sayangkan kamu and nak tengok kamu hancur :) . Saya nak kamu berjaya , kalau boleh saya tak nak berjaya seorang diri , kalau boleh saya nak bawak kamu berjaya , tapi nampaknya saya tak mampu untuk berbuat begitu . Saya Akan Selalu Ingat Kenangan Yang Terindah Bersama Kamu Amer . Jangan Tinggalkan Saya Buat Masa Ini , tapi kalau kamu ada terniat macam tu , saya reda :) . 

Saya cakap macam ini sebab saya takut tak sempat untuk mengucapkan semua ini . Dalam dunia ini semua orang pasti akan mati :) . Jadi saya hanya nak mengucapkan ini . Bukan sebab saya nak tinggalkan kamu aw , Kamu jangan salah faham . Trial PMR ni saya nak kamu buat betul-betul ye Sayang . Kamu ingat saya tak suka tengok kamu hancur . Saya tak nak kamu menyesal kemudian sebab dah tak ada guna kalau menyesal kemudian . Tapi saya pun tak boleh nak pakse kamu . Kamu kena ingat saya cakap macam ni bukan nak menghine kamu aw , saya pun tak pandai saya tahu tapi kalau kita usaha pasti ada hasilnyer kan ? Kamu anggaplah ia satu cabaran besar dalam hidup kamu untuk kamu tempuhi . Saya tahu cita-cita kamu tinggi sayang . Saya nak tengok kamu berjaya . Saya sokong kamu dari belakang kamu harus tahu itu . Kalau kita tak pandai tapi kita rajin lama-lama kita pandai juga .Ini masih trial , kalau kamu tak dapat buat elok-elok tuk kali ini masih ada sedikit waktu untuk kamu usaha . :) . Sebelum jadi apa-apa kat saya , saya nak tengok kamu , kawan-kawan saya berjaya ^_^ . Dan saya nak mereka gembira termasuk kamu , saya tak nak kehancuran :) . And satu lagi kalau kamu dah usaha semampu mungkin tapi hasilnyer macam itu juga , ingat kita kena reda yer :) . jangan kamu terlalu kecewa . sebab apa yang berlaku semua ada hikmahnyer Sayang :) .  

Kamu ! Kejap belum habis lagi lah ! Sebelum apa-apa saya nak cakap ini . Takut saya tak sempat ^_^

Saya nak minta maaf dari awal perkenalan kita sampai sekarang , saya minta maaf kalau terlalu lukakan hati kamu , saya minta maaf atas semua kesalahan saya aw . Kamu nak tahu ? Kamu adalah lelaki pertama yang saya couple yang hati saya niat yang baik semuanya untuk kamu . Kamu saya nak kamu tahu yang Saya Sayangkan kamu . Hanya Tuhan jer dapat tahu perasaan saya macam mana , dan bagaimana saya rasa selama 9  bulan menuggu kehadiran kamu dalam hidup saya . Gembira tak terkata ^_^ . Saya tak Akan pernah menyesal mengenal kamu , saya bersyukur dapat berjumpa dengan kamu . Kamu yang terbaik . Kalau boleh saya hanya nak kamu . Hanya Kamu ! Saya tak nak diorang rampas saya dari kamu :') . Kamu tak akan tinggalkan saya kan , macam hari tu kamu hampir nak tinggalkan saya ? Percayalah , ini segala luahan isi hati saya . Saya nak kamu faham isi hati saya , itu antara salah satu impian saya . Dapat bergembira dengan kamu ^_^ . 



I LOVE YOU AMEERRIZUAN SAFUAN :)

No comments:

Post a Comment