Friday, July 20, 2012

Kosong


Hidup dalam dunia ini memang senang sebenarnya , tapi apa yang susah adalah kita , kita yang buat hidup kita susah . Hidup di dunia ini pun perlu pikir perasaan orang lain , perlu ambil tahu tentang orang lain . 
Hidup dalam dunia ini perlu ada rasa kebahagiaan , kesakitan , keperitan , kesedihan , kemarahan .
Hidup ini bukanlah sempurna . 

Kita kena ingat suatu perkara , dalam dunia ini apa yang kita selalu salah faham , apa yang susah untuk jaga adalah hati orang lain , perasaan orang lain . Tak senang untuk menjaga hati orang lain , susah sangat . Untuk pastikan kita tak buat dia kecewa dan sebagainya . Tolong hargai apa yang ada sekarang dihati , disisi sebab sekali kita lepaskannya dan biarkan ia pergi kita akan rasa menyesal . 

Saya selalu berharap agar suatu hari nanti ada orang yang akan faham sebenar isi hati saya macam mana . :) 
Tapikan adakah saya hanya akan ada tanda soalan pada penghujung pertanyaan saya ? . 
Dia yang selalu saya berharap , tapi sayang dia tak dapat nak faham saya :'( . Saya pun tak dapat nak fahami dia . 
Adakah harapan saya hanya adalah mimpi yang hanya saya boleh berangankan ia akan terjadi suatu hari nanti ? . 

No comments:

Post a Comment