Wednesday, August 15, 2012

Saya Nak Kamu Tahu !



As'mualaikum 

kamu .. sy thu kmu kcewa dgn hari ni .. sy thu tu .. kmu skit hati kan .. wlaupun kamu ckp okey tp kamu x dpt nk bohong hati sy .. no x dpt .. sbb klau sy di tmpt kamu pun sy akn meraskn
bnde yg sme .. sy ingtkan hari ni .. pgi ni kamu buat sy snyum sy pergi sek dgn muka gembira 
sy ingt time blek sy dpt buat kmu snyum buat kali trkhir .. sy berharap pde dri sy .. :( 
tp bnde yg sy nk buat x trjdi .. sy rse truk sbb x dpt nk buat kmu snyum .. sumpah sy ckp .. psl sy buat syarat tu .. sy nk kamu thu .. ianya stu gurauan .. sy x serius dgn kte2 sy td ..tp mgkin pde kamu ia bukn stu gurauan .. sy thu sy gurau x brtmpt .. tp sy x nk kgnkg hdup kamusbb sy hnye skdr kekasih kamu .. sy x dek hak nk tntu cre kmu hdup .. :'( .. dri pgi kt sek sy husha kmu .. sy nmpk kamu gelak sana sini .. tp sy dh hncurkannyer kan ? sy buat kmu blek sek dgn perasaan kcewa and skit hati .. klau mlm ni kmu x on9 .. sy faham knp .. tp sy minta at kamu .. klau kamu x dpt nk memahami hati sy pun tolong jgn ckp cm uh .. sy nk sgt jmpe kamuati ni nk sgt .. tp kmu ckp kerana trpkse ? kmu thu .. sy bule trime kmu tuduh sy cm uh sy bule y msih bule .. tp cm kmu ckp .. ap yg kite berhrp x smstinyer trcpaikan ? .. nop x smua trcpai sy bru lps habis mslh dgn member .. sy tlg dirg ni tlg tu .. sbb hanya x nk ad pergaduhan .. sy h agk kite psti akn cm ni .. kmu thu saat jtuhnyer air mata sy .. semua , semua yg pernah sy tangisi tuk mslh sy kembali .. smua mslh dtg blek .. ingtkan sy blek .. saat jtuhnyer air mte sy ni .. sy pun x thu ttbe sy rse kosong hidup sy ni .. sy rse kosong .. bile sy dpt thu kwn baik sy sukakan sy .. sy jdi resah , gelisah tkut .. tkut kamu tinggalkan sy .. itu mslh sy mlm td .. sbb itu sy cri kamu !! sebab itu sy perlukan kamu !! saaat ituu !! kamu thu hati ni bagai memangil kamu disebalik gunung yg x kdngran :'( .. tp kmu x dek waktu tu :( x dek .. dn kmu ckp kamu blek mlm td kul 1 .. kamu thu mati matian sy ingt kamu tido .. sy rse hurm .. sy x nk kegelapan tu melindungi kecerahan hidup sy .. sy x nk !! NO SY X NAAKK SEMUA TU !! .. sy perlu kamu .. sy perlu kamu :'( .. sy thu sy byk buat slh kt kamu .. saya minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki .. sy nk kamu thu .. sy rse cm x ley nk maafkan diri sy .. itu sy rse .. sy x ley nk maafkan dri sy SY X DDPT NK MAAFKAN DIRI SY ! .. kamu thu hati sy ni skit sbb harus snyum dlm tangisan .. skit kamu thu .. sy minta maaf .. sy x dpt nk buat kamu hari yg pling bermakne .. sy x dpt .. sy dh musnahkan sglnyer .. sy minta maaf .. :'( .. betullah .. kegembiraan x akan kekal buat selama lamanya .. kamu maafkan sy .. sy nk kamu thu .. sy nk sgt nk sgt .. teringin sgt kamu thu .. saya BETUL BETUL SAYANGKAN KAMU .. BETUL BETUL SAYANGKAN KAMU :'( .. sangat sygkan kamu .. sy nk kamu thu tu .. sy nk sgt kamu fhm ayat tu .. sy nk kamu thu erti tu .. sy nk kamu thu perasaan sy trhdp kamu .. x pernah berubh .. x pernah brbh .. klau ia brbh sekalipun sy dh psti x kn rse tkut kehilangan kamu .. kmu thu tkut ? kamu thu kan ... sy minta maaf abang .. sy mngkn dh byk skitkan hati abang .. tp abang sy nk kamu thu .. sy msih kuat .. dn tabah demi kamu , demi kwn2 sy , demi klurga and masa depan sy .. sy x nk hancurkan hati sy .. sy x nk hncurkan hati yg tlh menyangi kamu setutlus hati .. sy x nk jtuh .. sy mgkin trjtuh .. tp sy akn bngkit .. untuk memenuhi janji2 sy .. sy nk kamu thu semua ni .. sy x nk kamu tinggalkan sy sblum takdir memisahkan kita :( 
kalu bule cuti ni .. sy nk kmu tngkan fkiran kamu .. dn fikir elok2  .. sy masih senyum tuk kamu dgn ikhlas  .. sy msih bule la kamu  sy msh bule 
Kamu shisha Abg ? hurm .. saya tak tahu sama ada saya betul or tak .. Malam tadi kamu shisha ke ? saya tak nak tuduh kamu .. saya harap apa yang saya cakapkan ni tak betol saya harap sangat :( .. Tapi kalau betul .. saya tak tahu tapi hati saya bagai tak ada udara .. kecewa saya tak terhingga .. Saya tak nak larang kamu .. Kamu buat suka hati kamu .. saya tak nak larang .. Saya tak nak kongkong hidup kamu .. No .. Kamu buat suka hati kamu .. buat lah Abang .. asal ia bule buat kamu gembira .. saya tak nak tuduh kamu  .. Tapi kalau salah maafkan saya .. 






















No comments:

Post a Comment