Sunday, September 23, 2012

Dugaan Yang Ku Tempuh :')


Kawan ? Bila semua ini akan berakhir ? Kawan kalau kau nak tahu ini dah hari kelima kau muncul dalam mimpi aku . Kenapa ? Dulu , semua pandang serong dekat aku , sampai aku tak kuat nak hadapi hari-hari yang seterus . Aku tak kuat , aku mungkin senyum , Tapi pernah ke korang tanya hati aku macam mana pula ? Aku hanya seorang ihsan yang lemah , lemah dan tak sempurna hanya tahu buat masalah .  Kau ada kawan-kawan yang sentiasa beri kau sokongan , dan aku memang nak diorang beri kau semangat untuk kau teruskan hidup , aku tak nak kau terseksa dan hanya terperangkap dengan kisah silam . Aku ? Hanya ada dia sahaja untuk kuatkan diri aku . Semalam aku terasa macam dulu , gelak sesama . Indahnya kan , tapi semalam aku tersenyap seketika sebab baru aku ingat aku dah tak ada sebahagian daripada korang :') . Aku penat menitiskan setiap kali aku teringat apa yang terjadi . Tapi aku hanya ingat pesan dia untuk lebih fokuskan PMR . Bagaimana aku rasa ketika tegur salah satu dari korang , And korang cakap siapa kau ? Tapi aku sabar , aku senyum . Kenapa semua ini terjadi , adakah kita akan berterusan macam ini ? Mana senyum , gelak ketawa kita yang selama ini selalu terserlah ? Mana budak-budak 3G yang dulu seorang periang :'( ? Mana semua itu pergi . Mana !! Adakah satu persahabatan dulu tak akan kembali lagi sepertimana kita warnai hari sama-sama susah atau senang ? .

No comments:

Post a Comment