Saturday, September 29, 2012

Please Kawan ! :(

Please .. Aku mohon sangat-sangat dekat kau tolong bagitau aku apa sebenarnya terjadi .. Aku tak dapat nak faham semua ini .. Betol ke aku ini hanya tahu berlakon dalam dunia ni ? Aku ni seorang yang kejam ke , licik ke aku kawan ? Tolong bagitau aku semua tur .. Aku perlu jawapan kau .. Sampai nama aku dimention kan dekat blog kau ? Apa semua ini ? Aku ni seorang yang hanya tahu berkata-kata ker ? Sampai semua tak nak percaya kata-kata aku lagi sampai dianggap satu lakonan ? satu permainan ? Haa ? Hinanyer aku dimata kau kawan ? Jahat ke aku sampai macam itu sekali ? Tolong bagitau aku ! Sedarkan aku kalau semua perbuatan aku adalah satu kekejaman ! Bagitau aku ! Sampai bila kawan harus macam ni .. Tak ada satu penyelesaiaan .. Aku perlu penyelesaiaan bagi satu masalah yang sekarang ini still masih lagi .. Tolong kawan :'( .. Aku akui aku tak dapat nak jaga perasaan kau .. Tapi sekurang-kurangnya aku cuba kawan .. Tapi aku tak mampu .. Maaf aku tak mampu jaga hati kau .. Hanya hati kau aku tak mampu jaga kawan .. Niat aku baik tapi sayang ia dianggap satu penipuan bagi kau .. Aku tak mampu kawan .. Maafkan aku .. Maafkan aku :'( .. Aku tak dapat nak jadi macam budak-budak lain yang selalu ada untuk kau .. Yang dengar cakap kau .. Maaf kawan maaf sangat-sangat ... Tapi aku mohon sangat-sangat tolong bagitau aku apa yang terjadi .. Semakin lama semakin aku tak faham .. Kau dan aku hanya manusia yang bukan sempurna .. Kita lahir di bumi yang sama .. Kita ini hanya Hamba ALLAH :') .. Sampai bila kawan .. sampai bila ... aku pun dah penat dah tak faham .. Mungkin kalau kau bagitau apa sebenarnya aku akan sedar kawan .. Apa kejahatan aku selama ini .. Aku bukan setu kepala dengan kau yang dapat faham kau kawan .. Aku lain daripada kawan-kawan kau yang faham kau .. Kawan .. Asal kau tahu kita tak saling memahami antara satu sama lain kawan .. Kita tak saling menganali dengan lebih dalam .. Aku tak faham dengan cara kau dan kau tak faham dengan cara aku .. Aku tak faham dengan niat baik kau dan kau tak faham dengan niat baik aku .. Dalam sebuah persahabatan pun perlu untuk memahami antara satu sama lain .. Tapi apa yang aku mohon sekarang .. Tolong biar ia menjadi rahsia kita sahaja .. Biar aku dengan kau sahaja tahu pasal benda ini pasal blog ini .. Bukan aku malu dengan semua ini tak kawan .. Tapi aku just nak kita dua sahaja yang tahu kawan .. Aku tahu kau akan baca juga blog aku saat benda itu post .. Maafkan aku kalau dekat situ aku sakitkan hati kau .. Tapi aku terpakse luahkan .. Tolong kita settlekan semua ini dengan awal kawan ... Kita berdua nak pmr kan ? Aku tak nak ganggu pelajaran kau .. Termasuk diri aku :') .. Aku harap hari isnin nanti kita dapat bincang elok-elok tak perlu nak marah-marah an .. Aku akui aku tak mampu tengok muka marah kau kawan .. Aku tak ada keberanian itu .. Maaf .. Hati kita berbeza kawan .. sangat berbeza ... Kita memang tak serasi .. Tapi aku bersyukur dapat kenal kau sikit .. Dapat jadi kawan kau .. Dapat berhibur ... Betol lah kan cakap orang .. Kebahagiaan itu boleh bertukar menjadi satu kehancuran .. hanya dengan sekalip mata dan dengan jangkaan yang tak pernah kita jangka .. :( Siang malam setiap kali aku solat aku selalu doakan agar semua ini berakhir .. Aku dah tak larat .. dan kau pun mesti tak larat kan kawan .. Tolong .. dan maafkan aku tak dapat nak faham kau kawan seperti mana aku faham ain .. Aku  tak dapat kawan ... tak aku tak dapat ;'( 

No comments:

Post a Comment