Friday, October 12, 2012

Perpisahan :')


Assalammualaikum Para Sahabat Yang Membaca :)

Setiap tahun , dan setiap kali akhir tahun itu pasti akan ada perpisahan suatu persahabatan kan ? Naik Form 4 semua menentukan perjalanan kehidupan masing-masing . Menentukan masa depan :) . Perpisahan ? Siapa yang tak sedih kan , kita berkawan dari awal tahun sampai nak dekat akhir tahun , terlalu banyak pengalaman yang kita lalui kan . Tapi kan kalau aku dapat undur masa kan bagus , tiada lah pergaduhan kan ? Tak rela sebenarnya semua nak pindah , semua nak berjauhan . Kalau lah aku tahu perkara itu akan terjadi , sure aku jaga hati semua orang dan tak pilih kasih kan ? Okay , tak boleh mengeluh atas takdri sendiri , aku redha dengan semua yang terjadi selama ini , tahun ini pengajaran aku tentang kawan , kita tak boleh pentingkan diri sendiri , kita tak boleh menilai seseorang dari hanya pandangan mata ini , kita pun harus jaga hati orang , dan harus pikir semua orang memiliki perasaan ;) . Budak 3 Gigih serius aku cakap  , aku pasti rindu gila dekat korang . Dari awal tahun lah korang buat gempak-gempak , seronok keluar dengan korang , kita bersuka ria sama-sama . Kenangan itu tak akan aku lupa bersama kebaikan korang :) . Sebelum pindah kan berharap dapat spent time dengan korang semua . Oh Ya ! Nadira Azila Binti Hassan --> Chop ! jangan salah faham bukan nak menceritakan sesuatu yang menyakitkan kau sayangs ! Aku nak cakap , aku minta maaf sangat selama apa yang terjadi itu :) Tapi zila , kau lah kawan yang sporting , kau pindah nanti kan , kau akan lupa aku ke ? Huhu , apa-apa pun aku berdoa agar kau dapat kejayaan yang selama ini kau inginkan :) . Aku pasti akan rindukan kau K3t0t . Budak 3 Gigih ---> Wah ! budak-budak nakal yer meyh aku senaraikan nama-nama yang pernah bertegur dengan aku dalam kelas . Kepada Iqbaal , Syahmi , Afiq , Azrin , Aktar , Zulhakimi , Age , Dizul , Engku , Ain , Aeon , Kak zah , Nadia , Fatyn , Syasya and Afiq affandi (thanks bro kasi pinjam moto hari tu ;) ) . Korang semua adalah orang yang selalu buat aku tersenyum , Weyh rindu weyh dulu-dulu punya cerita , rindu gile . Tapi sayangnyer semua itu tak akan kembali kan ? Nanti korang dah pilih jalan hidup masing-masing , Jaga diri aw . Jangan lupa penolong kelas korang ini yang blur . ^_^ . Haha .. Aku pasti akan merindui korang . Jangan lupa juga ! untuk selalu senyum ^_^ . Itu jer kot :) Maaf aw kalau aku pernah tengking korang . And Maaf jadi penolong yang teruk
>.< hehe . Itu sahaja daripada saya . Sekian Terima Kasih :)

No comments:

Post a Comment