Monday, December 31, 2012

Hari Jadi Saya 20.12.2012


Ini Kek Saya ^___^


Makan beafsteak <3


My Present That Is More Meaning :D


And That Is me With My Bintang (Teddy Bear) =)


Assalammualaikum Para Peminat Blogger Ku ;) 

Okay Intan tahu Intan perasan kan ? Okay tak apa ==' . . Terduduknya Intan didepan laptop ini yang sedang menype , Intan nak cerita apa yang terjadi pada tarikh hari jadi Intan sahaja , hari itu lupa la nak update jadi update pukul 3 pagi ini . Haa ! Memang Intan tak ada kerja kalau update tengah-tengah pagi ini :3 . Bosanlah ! tak boleh nak tidur baru lepas settlekan masalah dengan si Dia <3 . Biasalah sehari tak gaduh tak sah gituh ==' . Nak tahu tak apa yang terjadi pada my Birthday . Okay jum listen my story mory ^__^ . Macam ini , pagi itu on9 lepas itu chat la dengan Putera Intan sorang itu , Intan punya tunggu ucapan wish daripada dia , dia tetap tak wish malah dia suruh on9 tengahari Intan pun kecewa and just say okay , walaupun keadaan time tur tengah hampa dia tak wishkan . And then pergi lah sekolah dengan syahmi , ijam , syasya and engku , balik tur lepak rumah syahmi nak hantar phone Intan suruh dia charge Phone Intan buat hal pula , tetibe balik rumah , nak keluar balik , Akk siti menjerit ' Angah !! Pergi mana haa ! risau tau along , dah jangan keluar ! duduk jer rumah ' Okay time ini Intan dah cuak , apa masalah dia ni dah tak masuk akal ke apa , Intan nak kena keluar nak pulangkan Phone Syahmi . Lepas dah keluar lepak minum air lepas itu Akk siti datang serang suruh balik , Intan apa lagi balik la . Masuk dalam rumah , semua orang acting weird , semua pelik . Intan tertanya-tanya apa sebenarnyer ni ? ==' . Paksa la akk siti jujur , ibu pun cakap ishh muiz nak datang tunjuk motor baru dia sahaja . Akk siti punya lah marah ibu bagitau , lepas itu akk siti masam muka sedih . And then  , TETIBE ! jeng jeng jeng .. Ada orang ketuk pintu rumah , siapakah dia ? Akk siti terus suruh Intan buka pintu , lepas buka je pintu nak tahu muncul siapa ? Ni munculnyer laa Pakwe saya sorang tur ! What a surprise Abang ! Ya Allah , serius terkejut aw dengan bawak kotak besar itu bersama coklat dengan senyuman dia , berbaju purple perfect purple itu . Hencem aww :3 . Saya pun keluar , and bla-bla-bla kamu pun balik saya pun terus masuk buka kotak ada teddy bear <3 . Aww so sweet kamu terharu saya dengan pemberian kamu ini . Saya hargai sangat ! Tetibe kamu cakap ada surat belakang tutup kotak , saya tak perasan pun kalau kamu tak cakap tau . Bila saya baca , terasa macam nak menangis pun ada tau , terharu ^_^ .. hehe .. And then malam itu pergi makan dekat luar , 

Kali ini Intan celebrate Birthday dengan meaningful , tak pernah rasa sehabagia itu tak pernah sambut macam itu tak pernah dapat hadiah macam itu sekali :) . You Know What i wish i could always get that setiap tahun =D . I'm Gonna Miss That Day Ever :) 

I Could Not Forget 20.12.2012 

No comments:

Post a Comment