Monday, December 31, 2012

Welcome To The New Year 2013



                                                                                              Assalammualaikum !

Haa ! Kita semua dah pun masuk melangkah pada tahun yang baru 2013 dan meeningalkan jejak 2012 . Pengalaman dalam tahun 2012 ? Nak tahu ? Banyak kenangan pahit manis dalam tahun itu , macam-macam terjadi dalam tahun itu , kesedihan , keperitan hidup semua ada . Tapi banyak juga pengajaran yang Intan dapat dalam tahun itu pasal kawan , pasal diri sendiri , pasal dunia . Pasal kawan ? gaduh dengan diorang tak bertegur hampir 1 bulan tahu , Intan dalam kelas tu hanya ada satu kawan , bayangkan lah . Tapi fikir-fikir balik salah Intan ada juga , jadi kita ini kalau nak berkawan kena kenal hati budi masing-masing , menjadi seorang yang amanah apabila dah tahu rahsia seseorang , kalau dia bagitau something and dia cakap JANGAN bagitau orang lain , jangan lah even kawan baik kita sendiri sebab kekadang kawan baik ini akan makan kita akan tikam kita dari belakang :) . Manusia sekarang susah untuk dipercayai walaupun dia ada waktu kita susah atau senang kan ? Susah nak cari kawan yang betul-betul boleh fahamkan diri kita ini . Dah lah so azam baru ini nak perbetulkan kesilapan yang lepas , nak buat ibu bapa Intan gembira , nak menjadi anak yang soleha , ingin berjaya dengan ilmu Allah =) . Amik pelajaran daripada kesilapan yang lepas ^__^ . Dan berharap kekal dengan dia Insyallah =D . Dalam tahun ini Intan banyak menderita daripada bahagia . So pada tahun baru insyallah dapat kejayaan , dapat mencipta kenangan yang baru , lebih bahagia daripada menderita :) Amin ! . Jum Hanyutkan 2012 dan ukir tahun baru 2013 <3 

SELAMAT DATANG KE TAHUN YANG BARU 2013

No comments:

Post a Comment