Friday, December 7, 2012

Tak Seperti Yang Saya Inginkan


Assalammualaikum semua , :)

Awak ! Kebelakangan ini kita tak berapa nak baik kan ? Asyik gaduh , salah faham , cemburu , sakit hati . Itu lah rutin kita hari-hari bila berchatting kan ? ==' Saya tertanya-tanya bila semuanya akan berakhir ? Takkan kita akan lalui hari itu hari-hari ? Saya tak mahu lah macam itu . Tapi salah saya juga macam nak tak nak je an layan kamu , bukan tak nak Dear , tapi first memang saya beria-ria nak chat dengan kamu nak buat kamu happy tetibe apa yang mengubah mood saya malam tadi adalah dengan comment itu , walaupun cuma comment , ouh tak sangkanya saya begitu cemburu sekali >.< . Kenapa iye perlu wujud perasaan cemburu ini :( . Semakin dekatnya hari istimewa saya makin terasa jauh dari kamu . Sedihnya hari ini kamu , actually kamu saya nak masa untuk bermanja dengan kamu tapi semua itu tak dapat :') . Kamu cakap kamu sejuta kali kecewa dengan saya , kamu dah tak akan seratus peratus suruh saya jujur , kamu dah tak larat dengan semuanya kan ? Tapi bila saya ulang balik kata-kata kamu , kamu cakap semua itu terlepas kerana emo tapi ianya dari dalam hati kamu Dear , dari hati kamu :'( . Saya jadi terpikir rupa-rupanya sebegitu banyak kamu sakit hati dengan saya kan ? Pasal muiz , kamu cakap saya hanya memberi alasan ? Kamu dah tak nak dengar alasan saya ? ALASAN ? Saya tak tahu nak butikan macam mana lagi dekat kamu , tapi saya ada satu benda nak cakap . Kamu comment dengan akk tu erm senang cerita , saya cemburu , ia saya cemburu tapi sekurang-kurangnya saya bagitau kamu kan ? Hati saya sakit , tapi iye kamu pun akan cakap hati kamu sakit juga kan ? Seri sama seri kan ? Tapi kenapa waktu saya ungkit sakit hati saya baru kamu nak ungkit sakit hati kamu ? Kamu ada akal Dear untuk berfikir . Kamu ada akal untuk berfikir , tadi kamu tadi baru sahaja saya nak lupakan semuanya , tapi kamu buat balik perangai yang saya benci sekali . Kamu tanya saya apa dia ? Kamu tanya saya ? Kita dah 11 bulan bersama Dear :) kamu masih tanya saya apa yang saya tak suka ? Great :) . Saya berubah sebab kesalahan kamu sendiri . Kamu mungkin dah tak percayakan saya sekarang ini , takkan mengubah apa-apa ? Hari ni seharian pikir pasal saya dengan kamu , semuanya berubah :( . Sekarang ini kamu perlukan saya di waktu kamu sakit , tapi sayangnya saya tak ada kan ? Minta maaf , tapi saya pun sebenarnya perlu masa untuk mengetepikan sakit hati  , kecewa saya yang teramat ini :) . Yurp Tak seperti yang saya inginkan :) . 

No comments:

Post a Comment