Monday, November 5, 2012

Apa Lagi Sayang ?

Pagi-pagi lagi kamu dah buat saya tertanya-tanya apa lagi yang saya salah ? Sampai kamu buka FB saya pun dah tak nak sebab sakit hati ? Member-member ? Setahu saya , chat irfan sahaja yang banyak . Okay saya minta maaf kalau chat saya dengan yang lain pun kamu sakit hati . Tapi ermm , susah ke nak percaya yang saya ini sayangkan kamu ? Tunjuk saya susah mana . Sedangkan saya boleh percaya lagi orang yang pernah mempermainkan saya ? sedangkan kamu ? why susah nak percaya ? Saya tahu kamu tak sebut perkataan tak percaya pun . Tapi cara kamu itu Abang , ibarat susah nak percaya and tak yakin dengan  saya . Kalau kamu masih tak percaya , saya tak boleh buat apa-apa dah rasanya , selain membukti dan membuat kamu mempercayai saya =')

No comments:

Post a Comment