Monday, November 5, 2012

Hujan ~~


Assalammualaikum Dunia Blogger Ku Ini  ^______^ ,

Haa ! Hari ini , for your information its seems too boring . Duduk dalam rumah sahaja , tak buat apa-apa , balik-balik hadap laptop - laptop - laptop . So boring ==' . Nak keluar ambil udara segar , hujan pula jadi hanya mampu duduk depan sliding door tengok hujan membasahi bumi kita ini =D .  Dalam suasana yang sejuk , tenang hanya mendengar hujan turun terus teringat , hidup ini perlu diteruskan , jangan berputus asa , sebab hujan tak pernah berputus asa membasahi bumi kita , memberi air , kehidupan kepada alam sekitar kan ? Okay aku tahu aku merepek ==' abaikan ~~ hehe .. Tetibe teringat dekat semua kawan-kawan aku , weyh untuk pengatahuan korang . AKU RINDU KORANG LAH ! Tak faham ke ? Sah tak tahu erti rindu :P haha . Kita ada 4 hari sahaja untuk melihat , bergembira antara satu sama lain kan ? Entah lepas ini dapat ke tak aku jumpa dengan korang , sedih gila ==' . Kalau tak disebabkan lawak jenaka korang , aku tak sebahagia ini pada tahun ini .Walaupun kan kita gaduh besar , tak bertegur hampir 1 bulan =') tapi kita berbaik semula kan ? Aku hargainya , dan dengan kita bergaduh itu juga aku dapat belajar satu pengajaran  =D . Allah itu Maha Adil , dia tahu apa yang dia buat untuk Hamba-hambaNya :) . Ada Hikmah disebalik semua itu =') . Okay STOP ! Tak mahu ada sesi tangis menangis atas kesilapan lepas , yang lepas tu lepaslah . Tutup buku lama , buka buku baru \=) . Apa-apa pun pindah nanti jangan lupa ingatkan aku selalu , hehe , aku doakan atas kejayaan korang =) Korang bahagia aku pun turut bahagia =D

No comments:

Post a Comment