Saturday, November 3, 2012

Jam 3:00 Pagi


Start jam 3 pagi semuanya berubah dengan sekelip mata , kamu tetibe jadi emo semacam . Mungkin sebab saya bantah kamu kan ? Bukan bermaksud saya tak nak tidur waktu itu , tapi kamu pun kenalah faham keadaan saya , saya kena tunggu ibu keluar dulu baru saya boleh tidur  =') sayangnya kamu tak nak faham itu . Kamu nak saya faham kehendak kamu saja =') saya tahu sifat kamu macam itu , tapi saya bukan sengaja kamu . Saya cuba kamu untuk senyum =') okay saya okay , sebab saya tak nak gaduh-gaduh dengan kamu lagi-lagi pagi macam ini . Kamu , Erm saya sebenarnya dah penat malam ini yela , saya bertahan sakit kepala , sakit untuk chat dengan kamu sebab pagi ptg kamu tak on9 pukul 11 baru kamu on9 . Saya mnta maaf kalau disebabkan itu juga kamu tak jadi main game dengan Abg Riey . Kesian Abg Riey tunggu kamu sampai tertidur dia =( . Kamu tak nak saya sebut pasal game sebab kamu tak nak kan saya anggap game itu lebih penting daripada saya . Tapi tadi ayat kamu terasa kamu memerli saya dan saya pun merasa game lebih penting . Tapi saya tahu kamu tak niat macam itu , saya pun tak nak tuduh kamu macam-macam =') . Saya percayakan kamu . Tapi setiap malam kamu cakap kamu tidur dengan keadaan sedih ? Mungkin ini permulaan sebab saya pun nak ubah diri saya . Saya letak ' =) ' di akhir setiap i'm saya sebab saya tak nak kamu risau and pikir yang saya tak ada mood , sedangkan hati saya =') . Tak kisahlah kamu . Yang pasti saya tetap dengan pendirian saya =') . Mana iyer bintang saya yang dulu ? Adakah ia sudah lenyap  ? Adakah saya sekarang menerima bintang yang baru ? sinaran yang baru ? Saya tak nak yang baru , saya nak yang lama . Meskipun lama ia amat bermakna buat saya , dia selalu beri saya senyum , dia yang selalu beri saya semangat ='D . Terasa seperti di taman bunga-bunga , tapi saya sedat setiap manusia tak semuanya kekal lama sifatnya kan ? Mesti ada perubahan =') . Saya akan kenal kamu lebih dalam , macam mana saya kenal ilmu <3 

Percaya Pada Hati Saya Yang Saya Sangat Menyangi Diri Kamu Sayang =')

No comments:

Post a Comment