Saturday, November 3, 2012

Senyum ='D


Kamu ! Malam ini akhirnya kamu melafazkannyer dari perkataan dan hati kamu juga =) . Tapi sayang lain yang saya dapat malam ini , terasa sakit hati saya malam ini tapi tetap senyum untuk mengubatinya . Bukan saya sakit kerana kamu larang saya chat dengan zul . Tapi kamu cakap kamu larang saya sebab tak nak kacau mood kamu , tak nak hati kamu sakit itu sahaja kamu cakap ? Iyer memang saya rasa sungguh disayangi bila kamu larang saya tapi kamu tetibe saya rasa lain . Saya ingat kamu larang saya sebab kamu tak nak kehilangan saya , tapi ? saya cuba untuk tak berfikir macam itu , sakit kamu terasa nak nangis . Pasal lagi satu , budak-budak suruh kamu jaga saya elok-elok supaya saya tak jadi pengheboh kalau tak kamu yang kena kan ? . Kecewa , patah semua ada malam ini ='( sedih kamu sedih . Dah la ! Cukup serik mendengar masalah orang lain , saya boleh tahan kawan sendiri makan saya , masih boleh menunjukkan senyuman pada bibir saya . Tapi saya pun tak sangka dia boleh buat macam itu dekat saya . Dengan kamu beria-ria baling tepung dekat dia , sedih sedih sedih sakit sakit sakitt ! Terasa nak lari jauh daripada semua orang , Ain ! kau janji dengan aku nak hantar aku naik atas bukit ain , mana ain mana ! Aku nak lepaskan semuanya ain ! Semua tak nak faham niat aku ain , member kenal hampir 2 tahun pun sanggup buat aku macam ini . Tak apalah =') saya tak kesah diperbuatkan begini , jadi bahan kutukan orang . Cukuplah dengan membentang tikar sejadah memohon untuk tabahkan lagi hati ini =') Itu sahaja yang saya mampu buat . Tapi janganlah bagitau saya yang kamu buat semua itu hanya kerana perasaan kamu dan bukan kerana tidak mahu kehilangan saya . Terasa kamu pentingkan diri pula =') . Dah saya malas nak ungkit kisah lampau , tapi erm Biarlah Tuhan sahaja yang tahu apa yang saya rasa waktu ini , pada malam ini . Saya pun terasa malas nak bagitau kesalahan kamu sebab apa ? saya memang dah janji , tapi saya akan tegur bila ia memudaratkan hati saya . Kamu suka kalau saya tegur kamu anggap diri kamu teruk , itu yang paling saya tak gemar . Jadi mulai hari itu saya start hidup saya seorang yang baru tanpa pengetahuan kamu Abang =') sebab saya tak nak kamu risau . Biarlah saya jadi seorang pendam balik , biarlah ia terpendam dalam hati saya seorang diri . Saya rela =') daripada terus mendengar perkataan teruk keluar daripada mulut kamu itu Abang =') . 5 hari berturut-turut hujan yang seringkali menenangkan jiwa saya yang sakit .Tapi kamu saya bukan berpura-pura bahagia tahu =D . Saya hanya akan lupakannya , dan teruskan hidup dengan penuh semangat dan senyuman . Kerana saya tahu saya tak nak terperangkap dengan masalah sendiri yang akan buat saya jadi gila . Senyuman mampu beri saya semangat seperti Bintang seringkali memberi semangat hidup pada saya dulu =)

No comments:

Post a Comment