Friday, November 2, 2012

Hubungan Kita


Assalammualaikum Rindu ^___^ ,

Kamu , banyakkan benda yang kita lalui bersama :) . Haa ! Kamu cakap setiap kali buka FB diyer hati kamu pedih ? Mesti FB saya kan ? Saya minta maaf kalau pasal chatting itu membuat kamu rasa sakit hati . Cakap pasal itu , dulu saya pun rasa macam itu juga setiap kali buka FB kamu , saya pernah kan bagitau kamu  , tapi kamu bagitau saya yang kamu hanya berkenalan tak melebih pun kan ? Okay mungkin kamu pun sudah lupa . Lagipun kita berdua dah berjanji kan takkan ungkit kesalahan masing-masing di masa yang lampau =) . Jadi saya hanya mampu minta maaf pada kamu jikalau chat itu memedihkan hati kamu . Asal kamu tahu saya tak ada niat apa-apa pun . Tapi bila difikirkan baliik kan ? Setiap kali kamu bagitau saya apa yang kamu rasa sekarang , apa kesalahan saya,  terasa semua yang saya rasa dulu terpantul dekat kamu balik . Apa yang kamu rasa sekarang sama seperti saya rasa dulu , tapi dulu kamu selalu cakap dengan saya hanya KAWAN , jadi saya latih pikiran saya , hati saya untuk berfikir itu sahaja dan tak lebih . Walaupun tetap rasa sakit tapi saya hanya perlu mengabaikannyer kerana saya tak nak kamu rasa rimas asyik dengar saya cemburu buta kan ? =) . Setiap kali perasaan cemburu itu datang , saya tahu yang saya masih SAYANGkan kamu , sebab cemburu itu tandanya kita sayangkan dia . Jadi terbuktikan yang kita saling menyangi =) . Jadi apa yang kita perlu buat sekarang , percaya dengan hati masing-masing , kerana hati kecil adalah kebenaran =) . Kita tak tahu sampai bila hubungan ini kan ? Sebab itu setiap saat , detik kenangan bersama kamu selalu saya hargai , tidak pernah saya merasakan ia sia-sia walaupun hari itu menyakitkan sebab saya tahu saya mengunakan peluang kedua bersama kamu =) dan saya pernah berjanji untuk mengunakan peluang kedua dengan sebaik mungkin kan ? saya masih ingat kata-kata janji saya itu =D . 

Kenangan ? Siapa yang ingin melupakan kenangan yang terindah dalam hidup masing-masing kan ? Kenangan takkan pernah terhapus dalam pikiran kita , kerana kenangan itulah akan membuat kita tersenyum =D . Kenangan bersama kamu wahai kekasih terlampau banyak . Ouh yee ! Semalam padan muka dengan kamu , haa ! kan dah kena conteng muka dengan saya , hee ^_^ . Gembira saja tengok muka dia mengeluh bila kena conteng , kena buli dengan saya semalam . Haha ! Buat saya geram dengan kamu lagi , ini INTAN okay , dia boleh buat apa pun untuk membalas kejahatan budak nakal macam kamu ini :P . Kamu , kalau tak buat saya rasa macam nak terkeluar jantung ini tak sah erk ? ==' . Nak tahu apa ? Hari itu , kamu call saya , saya nak cari line maxis , terpaksa saya pergi belakang rumah duduk situ sorang-sorang on the phone dengan kamu , lepas itu kamu cakap kamu boleh nampak saya , jadi saya hairan dah macam mana kamu boleh nampak saya , tetibe kamu suruh pandangg tepi , saya pandang tepi ada kamu , okay pada waktu malam dibawah langit dan bulan yang terang kamu muncul bagaikan bintang itu jatuh ke bumi , terkejut aw saya , what a surprise sayang ! =) . Saya hargai semua itu sebab itu salah satu kejutan yang pertama dibuat oleh kamu di waktu malam . Haha ! Semalam saya lagi dilamun masalah , saya buat muka monyok jer ==' . Jadi terasa macam nak pergi tandas duduk sorang-sorang dekat tandas , tapi time saya duduk tepi zahirah , seiingat saya , saya tengah termenung lepas itu saya alih padangan ke kamu , pastu kamu terus pandang tempat lain , owww ! husha saya senyap-senyap yer ? Sepuk kejap lagi . Okay sambung tadi , jadi saya bangun nak pergi pakai kasut , saya amik kasut terus saya toleh kanan saya ada kamu ! yang dah terduduk sebelah saya , macam mana saya boleh tak perasan kamu duduk situ , fuhh ! jantung saya dup dap dup dap saja tahu ! Okay saya pun batalkan niat saya nak ke tandas sebab ada kamu dekat situ , dengan hati yang tak seberapa saya senyum sebab saya tak nak kamu tahu apa yang saya pikirkan waktu itu , serabut otak saya . Yang pasti saya tak nak rosakkan hari buli kamu hehe =') . So , janji kita yang pertama 3.9.2012 , berjanji akan bersama sampai takdir memisahkan kan ? Janji kita yang itu dah masuk 3 kali , dan 3 kali juga kita hampir terpisah tapi akhirnya dapat selesaikannya dengan cara yang baik . Kenapa ia susah sangat nak kehilangan kamu , nak lepaskan kamu itu tak senang macam saya lepaskan ex-2 saya yang lain , senang sahaja saya lepaskan diorang tak ada lah saya rasa susah macam saya nak lepaskan kamu . Nak lepaskan kamu ini , saya pikir banyak kali soalan-soalan yang terkeluar dalam otak saya , kalau saya lepaskan kamu macam mana ia hidup selepas ini ? Tanpa kamu disisi . Fuhh ! tak dapat bayangkan , tak nak pun , yang itu boleh fikir kemudian , yang penting kamu ada dengan saya sekarang . Tapi harus ingat kalau dah ada pilihan masing-masing haruslah bagitau , janganlah seksa masing-masing =) semua orang berhak BAHAGIA mahupun di dunia atau di akhirat kelak =') . 

Jadi sekarang ini =) tolong bagitau saya salah silap saya akan datang nanti , jangan lah kamu pendam ia dalam hati kalau kamu boleh ugut saya pasal itu kenapa kamu tak lakukannya untuk diri kamu kan ? Memanglah susah , yela tak nak perasaan masing-masing tersingung , tapi dengan kamu tak memberitahu itu lah akan menjadi masalah besar buat hubungan kita =) . Janji haa JUJUR dengan saya setiap perbuatan kamu =)

Kejujuran , Kesetiaan , Kepercayaan <-- Kamu dah ada semua ini ='D Tahniah ! 

No comments:

Post a Comment