Thursday, November 1, 2012

Tersematnya Segala


Assalammualaikum Semua :) 

Hari ini hari jadi sahabat rapatku Ezzati Azrin Binti Khalid :) Dah nak masuk 2 tahun kita berkawan dah macam adik beradik . Susah sama susah , senang sama senang :) . Yang pasti kami akan memastikan tiada rahsia diantara kita :) . Dan intan pun berharap dia tidak lupa tarikh lahir intan tahun ini . Simple jer oww nak ingat 20.12.2012 , berharap orang yang intan kenal semua wish for my Birthday :) . 

Erh chop ! Erm , ingatkan hari jadi kawan intan ini tiada lah sebarang sakit hati atau apa-apa kan ? Tapi tetap ada :') . Kenapa yer awak yang beria-ria baling tepung dekat dia ? Kenapa tak pastkan dekat lelaki yang bersama dia waktu itu ? Senang kan ? Haha , hanya mampu senyum dalam keadaan hujan itu :') . Tapi saya pun tahu hari itu hari jadi kawan intan an  jadi tak nak sebarang pergaduhan berlaku sama ada antara saya dengan dia atau saya dengan kamu . Biarlah benda ini berlalu macam itu . Yela perkara kecil biarkan ia hapus , jangan nak dibesar-besarkan kan ? Walaupun ada juga yang menyakitkan tapi saya tak nak semua itu halang saya senyum dengan apa yang saya dapat hari ini bersama kamu , bersama kawan-kawan :) . Semuanya Okay tadi ! :) Tapi sayang ada yang cacat hari ini . Yela semua orang tahu tiada apa pun yang sempurna kan ? termasuk la hari-hari kita :') . Ouh Ye Zila ! Ouhh AZILA ! Hehe , aku nak burukkan kau ini , jangan marah :P Weyh si comel ! geram tengok kau , haha apa-apa pun aku bahagia bila dapat berkawan semula dengan kau berbaik macam sediakala :) . Sangat gembira bersama yang lain juga . huhu

No comments:

Post a Comment