Wednesday, January 16, 2013

Awak Kenapa Awak ='D



Kamu why kamu why ? Semalam sekelip mata kamu , hanya petikan jari saya kamu berubah dengan sebab yang datang secara tiba-tiba . Mungkin saya salah juga tapi kamu kena ingat saya bukan senang-senang bagi orang palau saya kamu , saya tak bodoh lagi untuk butakan semua itu dalam diri saya . Semalam kamu semalam , dan kenapa semalam dipilih tarikh untuk itu . Cukup sedih cukup kamu cukup sensangat , saya sedih sebab kawan baik , rapat saya lepas ini dah tak ada , kamu tambah lagi beban saya . Kamu stress kengkadang saya jadi tempat kamu hilang mood kan ? Tapi saya tak pernah kamu merungut saya tak kesah kalau saya kamu jadikan tempat luahan masalah kamu , dan memang itu saya nak . Tapi sekarang ini susah untuk faham apa sebenarnya kamu nak . Semalam kamu call okay saya luahkan semuanya , kamu tahu apa yang lebih memedihkan ? Saya kamu bohongi SAYA KAMU SAYA ! dan sakit itu pun saya yang rasa , sanggup kamu bohong saya ? Senang ? bahagia ke hidup kamu ? Saya faham niat baik kamu , tapi bukan itu caranya kamu bukan itu caranya . Kamu cakap saya tak usaha sedikit pun untuk mencari kesalahan saya kan ? Saya tanya kamu siapa yang yakinkan saya 100% SIAPA ? SIAPA KALAU BUKAN KAMU . Saya percayakan kamu tapi ini kamu balas , kamu bagi saya ibarat saya ditipu selama ini . Macam mana saya tanya kamu ni , kamu bijak sebab pandai sembunyikan , bijak kamu bijak . Kamu boleh tutupi semuanya dengan mulut kamu tapi bukan dengan mata kamu Abang ='D . Saya tak tahu nak cakap macam mana kamu , saya tak tahu nak tangung rasa sakit hati saya kamu , saya malas kamu sampaikan saya boleh jadi gila kamu , tolong jangan cabar saya dengan semua ini . Saya luakan semuanya malam semalam kamu dan semua itu bukan hanya sebuah kata-kata , kamu kena tahu kalau saya bohong saya tak keluarkan air mata dengan bercakap dengan kamu =') saya tak boleh kamu tahan semua air mata kamu , saya ada hati kamu seperti kamu juga . Tapi walaupun saya menangis saya tak nak kamu tahu saya ini begitu lemah sekali , biarlah kamu dekat sekolah saya jadi budak blur , bodoh ,happy , kengkadang itu tak betul sebab saya tak nak semua orang tahu saya lemah kamu , lemahnya saya hanya Tuhan yang tahu kamu hanya Tuhan yang tahu ='D . Tapi sayangnya kamu masih nak bukti yang saya sayangkan kamu kan ? Tak cukup bukti sebuah air mata . Air mata memang ada air mata palsu kamu , tapi saya nak kamu tahu itulah air mata sayang saya dekat kamu yang tak nak kehilangan kamu sebagai mana ikhlasnya air mata itu jatuh sebegitu ikhlas la sayang saya terhadap diri kamu . Sekarang ni kamu selalu terpikir perkataan ' TERAKHIR ' kan ? Why ? kamu nak sangat semua ini berakhir ke ? Boleh tak jangan jadi seorang yang pendam ? Susah ke untuk luahkannya ? Kalau dulu kamu beria-ria suruh saya jangan jadi seorang yang pendam mengapa tak kamu lakukannya ? Sedangkan kamu orang yang telah nasihati saya banyak benda ? Kamu suruh saya usaha , tapi kenapa kamu tak usaha diri kamu untuk diorang tak pikir kamu ni bodoh ? Why ? Banyak kamu tanda soal , kamu sampai bila kamu nak tangung sendiri , apa guna saya disisi kamu ? Tempat kamu curahkan kasih sayang je ke ? Untuk kamu buat saya bahagia ke ? Saya ini bukan anak permainan kamu Dear , bukan :') . Hari ini kamu cukup hati saya terasa sakit sangat , SAYA INI BUKAN DINDING KAMU BUKAN DINDING ! Perlu kamu pandang kawan saya dengan mata tergoda kamu itu ? PERLU ? Tak salah kamu untuk pandang orang tapi bukan dengan mata itu , kalau kamu rasa kamu nak pandang dia macam itu tunggu lepas kamu lepaskan saya . Iye saya cemburu memang pun tak boleh dinafikan , kamu nak cakap saya cemburu buta sekalipun kamu cakaplah memang itu kenyataannya , iqbaal cakap dengan saya , saya tak layan dia sebab saya tak nak kamu pikir saya abaikan kamu , tapi bila ezzati cakap dekat kamu saya cakap time itu kamu lebih memilih untuk mendengar dia cakap apa berbanding saya ? Saya memang tak kesah memang tak kesah kamu , tapi saya cuma nak ingatkan kamu sebelum kamu pikir tentang saya lepas ini kamu mesti akan ungkit ini saya akan tunjuk dekat kamu :'D . Saya tak puas hati dengan kamu sebab ini je , saya tak kesah la kalau orang pikir saya ni bodoh hanya kerana ini . Saya tak kesah semuua itu asalkan saya dapat bagitau kamu bila suatu hari nanti kamu jumpa blog ini toloong faham isi hati saya , yang saya betol betol sayangkan kamu :(

No comments:

Post a Comment