Friday, January 11, 2013

This Is What I Feel ='3


Kadang-kadang kita rasa JUJUR itu salah TAK JUJUR itu salah kan ? Bila jujur nanti kena hadapi risikonya , kalau tak jujur bagaikan menipu dia selama hubungan itu terjalan . Tapi walauapa pun yang terjadi jujur tetap pilihan yang betul meskipun kita kena hadapinya . Penderitaan ? Penderitaan tak akan pernah orang lain akan tahu , apa yang kita rasa semua itu hanya diantara ALLAH dan kita sahaja . Orang tak akan pernah faham niat baik buruk kita , orang tak akan faham perasaan yang kita rasa meskipun kita dah luahkan ibarat luahan hati kita dipandang begitu rendah sekali . Manusia ada yang tunjuk perasaan ada yang pendam selama mana dia nak . HATI ini bukan suatu yang mudah untuk kita ambil , HATI ini diisi dengan pelbagai perasaan , HATI bukan ibarat tiup lilin yang bernyala dan bila belum puas meniup kamu nyalakan ia balik . HATI memang susah untuk difahami , dijagai tapi senang untuk menyayangi . HATI apabila sudah terluka ia boleh meningalkan parut yang tak hilang . Suka dengar LAGU ? mesti ada lagu kegemaran masing-masing kan ? Intan pun ada tapi bila mainkan lagu yang selalu dimainkan waktu masa silam , mesti akan teringat dan mesti ada rasa something is wrong kan ? Awak , saya tahu awak benci budak itu kan ? Tapi semua itu awak tak perlu risau selagi saya setia selagi itulah nothing is happening . Iye , kalau awak nak tahu bila saya ingatkan tentang diri saya dari awal saya kenal awak sampai sekarang , Hidup saya memang menderita kamu , masa silam saya hanya dipenuhi dengan KESAKITAN , kadang-kadang awak tak nampak apa yang cuba saya sampaikan , apa yang saya maksudkan . KECEWA ? semua orang kecewa , saya pun pernah kecewakan awak kan ? dan saya admit awak pun pernah kecewakan saya . Awak ada masanya kita HAPPY ada masanya kita SEDIH ada masanya kita GADUH . Semua itu datangnya dari diri sendiri . Sebelum berpikiran apa-apa tolong bacakan apa yang awak pikir janganlah kamu terlajak perahu :) 

*KALAU SAYA CAKAP SESUATU TOLONG PERCAYA IA , JANGAN AMBIL MUDAH DENGAN KATA SAYA*

No comments:

Post a Comment