Saturday, July 13, 2013

Saya Tunggu ='D



Assalammualaikum ! ='( 


Well , don't ask me weather i am okay or not , actually Mr.Blogger , i am not that okay .Hari ni hari yang tak berapa nak membahagiakan hariku , kenapa ? Amer baru je jumpa post yang about the memory . Amer siap tangkap gambar , and said dia ingat intan dah lupakan tapi erm :( . I did forget all of it , i don't need them at all , i don't need the memory with them at all ! I just need memory with , build a beutiful memory with you . Awak saya hanya inginkan kenangan yang dapat saya ingat sentiasa , setiap kenangan saya bersama awak adalah perkara paling indah yang pernah saya ada . Apa yang saya perlu saat bahagia bersama awak , saat yang tak pernah saya bayangkan saya akan dapat . Tapi saya tak pernah salahkan sesiapa melainkan diri saya , saya tahu kalau sesuatu benda itu tidak berlaku pasti salah saya , Awak saya minta maaf dari awal saya kenal awak sampai sekarang , awak selalu jaga hati saya walaupun saya sentiasa buat awak sakit hati , kecewa and macam-macam lagi . Awak nak tahu tak ? saya bina blog ini atas nama awak , kerana awak saya bangunkan blogger ini , blogger ini tahu setiap kenangan saya bersama awak dan saya pasti dia faham saya sepertimana awak faham saya . Saya menungu saat saat yang indah :=) well saya tak nak rasai saat indah bersama orang lain tapi saya nak rasai bersama awak ! 

Awak ! bila saya pikir-pikir balik kan , saya tak nak lah sedih or apa-apa pun yang akan buat awak sedih juga , saya pasti selagi adanya awak disisi saya pasti saya akan rasai saat-saat indah bersama kan kan kan ^__^ 

Saya Sayang Awak Seorang Sahaja Tau =D Hanya Awak Milik Saya Sehingga Kini 

Hanya Awak ! I LOVE YOU DEAR ! =D

To b3 C0ntiNU3 ....

No comments:

Post a Comment