Friday, July 5, 2013

Segalanya Kembali dan Pergi


Assalammualaikum =)

Wah , fuhh fuhhh . Beribu habuk dekat blogger Intan ni haha , okay i know you must miss me right Mr.Blogger . I'm sorry Dear i know its about 4 to 5 months i never touch you , i have been busy lately but today i think i want to spent time with you , i got a lot of story you know , i can't wait to tell it to you , sad happy everything . Okay hurmm , wish part should i start first , urgh ! why you cannot talk to me blogger it is easier for me to story it to you . 

Sometimes what i wish for never come true , sometimes what i want it to happen , it happen because GOD is always there for me , sometimes if i want to do some goodness there is always a mistake . I have many friends but i'm finding a friend who is always there for me , who is always right beside me , who never ignore me even though i ignore him sometimes , i could not find anyone of them , a year ago there is one , but she has gone to college , my life has been lonely ever since she has gone to a new school , it is very hard to find new friend and a friend that is truly understand us , that is always there . I really miss you my old friend "Nadia Naziera Binti Panot" . 

Life has never been perfect . When i open my eyes everyday , i was wishing that i could be a succees girl , i wish i could make my family proud of me , i wish i was never regret on what i have learn at school , i wish that knowledge bought me to a new world , a world that can bought me a happiness , a good life and not burden people that is around me . But i know it only can happen when i work hard on what i want to , and i know without prayer to god i also cannot be a succees girl :) .

Friends ! Kawan mana kau , mana kau kawan . Seumur hidup aku , aku tak pernah rasa kehilangan kawan , kenapa tetibe aku rasa kau dah buang aku daripada kehidupan kau kawan . Dalam kelas , dulu ada ain yang selalu ada untuk aku , tapi tak sekarang sebab aku sedar aku merampas seseorang daripadanya , aku biarkan kau pergi duduk sebelah dia , aku rela duduk seorang berbanding digelar seorang perampas . Dalam pada masa yang sama , kau tubuhkan group yang baru sempena friendship baru kau , betapa sakitnya hati aku hanya Tuhan sahaja yang tahu , saat kau tubuhkan yang baru aku terasa ingin jaga jarak dengan kau , sebab aku rasa tak layak kawan dengan kau , aku sedar aku lebih pentingkan pakwe aku berbanding kau kawan , tapi aku tak nak kehilangan kedua-duanya , aku tak nak kehilangan kau kawan aku tak nak kehilangan dia yang aku sayang . Untuk pertama kali kawan , kau berjaya buat aku mengalir air mata hanya kerana kau :'D . Ezzati Azrin Binti Khalid , sahabatku daripada form 2 , yang ada dikala aku susah atau senang walaupun aku banyak salah dengan kau , kau banyak salah terhadap aku , aku tak pernah kisah , walaupun orang tak suka aku kawan dengan kau , aku tak pernah kisah diorang nak cakap apa , tapi aku berharap sangat kita dapat jadi kawan untuk selamanya , tapi sayangnya aku tahu impian aku itu akan musnah tak lama lagi kan kawan ? kau dah ada kawan baru , kau dah tubuhkan friendship baru , secara automatic aku dah tak ada dalam senarai itu kan ? :'( . Kenangan kau dan aku tersemat dalam diri aku , kau mungkin bukan kawan seperti Rasulullah :) tapi kau yang terbaik . 

TO be Continue .........

No comments:

Post a Comment